پیکر مطهر شهید دانش‌آموز یزدی روز پنجشنبه تشییع می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین میرشریف مسئول دبیرخانه ملی همکلاسی آسمانی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، گفت: قرار است امروز جمعی از دانش‌آموزان به نمایندگی از سایر دانش‌آموزان یزدی با خانواده این شهید والامقام دیدار و از صبر و استقامت این عزیزان تجلیل کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی همچنین با اشاره به وداع دانش‌آموزان دختر و پسر با این شهید دانش‌آموز، افزود: این مراسم امروز همراه با اقامه نماز ظهر و عصر در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان واقع در خیابان دهم فروردین، کوچه حنا برگزار خواهد شد.

,

مسئول دبیرخانه ملی همکلاسی آسمانی اظهار داشت: روز پنجشنبه همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) شاهد حضور پرشور دانش‌آموزان در مراسم تشییع و تدفین این لاله زهرایی در گلزار شهدای نعیم‌آباد خواهیم بود و دانش‌آموزان به یاد همکلاسی آسمانی‌شان در مسیر موکب برپا خواهند کرد.

,

میرشریف در پایان به مراسم گرامیداشت شهید حسن یاوری نیز اشاره کرد و گفت: بعد از مراسم خاکسپاری مراسمی را به یاد و نام این شهید عزیز برگزار خواهیم کرد.

,

لازم به ذکر است شهید حسن یاوری در سن ۱۵ سالگی در سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر در منطقه شرق دجله به شهادت رسید که بعد از ۳۷ سال چشم‌انتظاری پیکر مطهرش به ایران بازگشت.

,

انتهای پیام/

]
میرشریف مسئول دبیرخانه ملی همکلاسی آسمانی گفت: پیکر مطهر شهید دانش‌آموز یزدی روز پنجشنبه همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) تشییع می‌شود.