مردم شهیدپرور استان زنجان همواره در خنثی‌سازی فتنه‌ها در صحنه بوده‌اند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی عصر امروز در مراسم یادواره 450 شهید شهرستان خدابنده که با حضور سردار نقدی (معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) برگزار شد، اظهار داشت: تیپ 216 ، تیپ انصارالمهدی(عج)، بسیجیان، پاسداران، ناجا، جهادگران و رزمندگان استان زنجان در دوران دفاع مقدس در تمام عملیات‌ها خط‌شکن بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه تیپ انصارالمهدی(عج) در 46 عملیات آفندی و پدافندی، خط‌شکن بودند و مقاومت و فداکاری کردند، خاطرنشان کرد: مقاومت و فدارکاری مردم شهیدپرور استان زنجان و شهرستان خدابنده را فراموش نمی‌کنیم.

,

سردار کرمی با بیان اینکه مردم شهیدپرور استان زنجان همیشه در حال دفاع مقدس با دشمن هستند، افزود: مردم استان زنجان در فتنه‌های 78 ، 88 ، 96 و 98 در خنثی کردن فتنه‌ها در صحنه بودند.

,

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند شروع حرکت خنثی‌سازی فتنه‌ها از زنجان و تبریز آغاز و در تهران به پایان رسید.

,

وی تصریح کرد: مردم شهیدپرور استان زنجان و همچنین شهرستان خدابنده، رزمندگان و نیروهای مسلح با روحیه شلمچه‌ای و خرمشهری گوش به فرمان ولایت فقیه برای دفاع از انقلاب اسلامی تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا در صحنه هستند.

,

به گزارش موج رسا؛ در این مراسم، مادر شهید بهروز صبوری به بیان خاطراتی از فرزند شهیدش پرداخت و گفت: فرزندم دانش‌آموز 17 ساله بود که وقتی از خانه، راهی جبهه‌ها کردم گفت 40 روز بعد برمی‌گردم اما 40 روزش 31 سال شد و پس از 31 سال برگشت. 

,

انتهای پیام/

]
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه مردم شهیدپرور استان زنجان همیشه در حال دفاع مقدس با دشمن هستند، افزود: مردم استان زنجان در فتنه‌های ۷۸ ، ۸۸ ، ۹۶ و ۹۸ در خنثی کردن فتنه‌ها در صحنه بودند.