لزوم اختصاص اعتبارات استانی برای راه اندازی روستا بازارها در استان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلیل رمضانی، مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان شمالی با گرامی داشت روز روستا و عشایر در گفت و گو با عصراترک اظهار کرد: حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی و تنظیم بازار محصولات کشاورزی از اهداف بسیار مهم سازمان تعاون روستایی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,  ,

رمضانی گفت: این سازمان در سال زراعی نیمه نخست امسال توانست علاوه بر انجام خرید حمایتی برای محصول زعفران همچنین به انجام خرید تضمینی محصول گندم و انجام خرید توافقی محصولات کلزا، جو، پنبه، سیب درختی و ... اقدام کند.

,

وی در ادامه عنوان کرد: این سازمان اخیرا از استانداری تقاضای تصویب اختصاص ردیف اعتباری از محل اعتبارات استانی فصل بازرگانی برای ایجاد روستا بازارها در سطح دهستان ها و مناطق مرزی استان را داشته است.

,

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان شمالی تصریح کرد: با راه اندازی این روستا بازارها می توان در فصل برداشت محصولات مختلف کشاورزی نسبت به تعدیل و تنظیم بازار همچنین عرضه محصولات خریداری شده به سایر استان ها و حتی صادرات آنها به خارج از کشور اقدام کرد.

,

وی گفت: به طور مثال روستا بازار تخصصی محصول زعفران که توسط این سازمان در شهرستان فاروج راه اندازی شده نمونه ای موفق از این اقدام است.

,

رمضانی خاطرنشان کرد: هنوز منتظر هستیم تا در این زمینه استانداری با حضور کارشناسان و مدیران جهاد کشاورزی و تعاون روستایی استان جلسات مرتبط را برگزار و تصمیم گیری کند.

,

انتهای پیام/قهرمانی

]
جلیل رمضانی بر لزوم تصویب اختصاص اعتبارات استانی از سوی استانداری برای راه اندازی روستا بازارها در استان به منظور حمایت از تولیدات کشاورزی در استان تاکید کرد و گفت: منتظر هستیم تا در این زمینه استانداری تصمیم گیری کند.