بیش از ۷هزار گلستانی در نهضت «سواد رسانه» آموزش دیدند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ دبیر نهضت سواد رسانه انقلاب اسلامی سازمان فضای بسیج گلستان در گفتگو با این پایگاه خبری گفت: نهضت سواد رسانه انقلاب اسلامی تبیین در فضای مجازی را وظیفه خود می‌داند بر همین اساس، در 6 ماهه نخست امسال بیش از 7هزار نفر در نهضت سواد رسانه استان گلستان آموزش دیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

دبیر نسرای فضای مجازی بسیج گلستان افزود: باتوجه به رشد و گسترش شبکه های اجتماعی و لزوم هوشمندانه در این فضا مرکز نسرا سازمان فضای مجازی با برگزاری دوره های آموزشی و تولیدات محتوایی سواد رسانه توانست کمک فراوانی به افزایش سواد رسانه مخاطبین کند.

,

* فعالان فضای در دوره‌های تربیت مدرس شرکت کنند/لزوم بهره‌مندی فعالان فضای مجازی از ظرفیت نسرا

, * فعالان فضای در دوره‌های تربیت مدرس شرکت کنند/لزوم بهره‌مندی فعالان فضای مجازی از ظرفیت نسرا, * فعالان فضای در دوره‌های تربیت مدرس شرکت کنند/لزوم بهره‌مندی فعالان فضای مجازی از ظرفیت نسرا,

لیلا هاشمی با توجه به لزوم تبیین در فضای مجازی اظهار کرد: نهضت سواد رسانه انقلاب اسلامی این مهم را وظیفه خود میداند ودر همین راستا اقدام به برگزاری 9دوره تربیت مدرسی در سطح کشور و همچنین دورهای آموزشی مختص فعالان فضای مجازی کرده است.که نزدیک به 70نفر توانستند نمره قبولی در این دوره ها را کسب کنند.

,

* بیش از 7 هزار گلستانی در دوره‌های سواد رسانه آموزش دیدند

, * بیش از 7 هزار گلستانی در دوره‌های سواد رسانه آموزش دیدند, * بیش از 7 هزار گلستانی در دوره‌های سواد رسانه آموزش دیدند,

وی ادامه داد: در شش ماهه اول سال نزدیک به 7 هزار و 338 نفر در کلاسهای حضوری و مجازی نسرا  آموزش دیده اند.

,

هاشمی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی جامعه اکثرا کلاسها و دوره  به صورت مجازی برگزار شده است ولی با این وجود در شهرستانهایی که شرایط نسبی برقرار بود  در مجموع 2 هزار و 371 نفر ساعت در کلاسهای حضوری آموزش دیده اند.

,

وی افزود: 4 هزار و 967 نفر نیزدر کلاس‌ها و دوره‌های مجازی آموزش دیده اند.

,

دبیر نهضت سواد رسانه انقلاب اسلامی گلستان اظهار کرد: تولیدات محتوایی تخصصی از دیگر فعالیتهای این نهضت است که نسرای گلستان توانست با تولید،عکس نوشت، کلیپ،پرده نگار آموزشی، پادکست، موشن و واینفو، محتوای تخصصی خوبی را در حوزه آموزش داشته است.

,

انتهای پیام/

]
لیلا هاشمی با تاکید بر اینکه نهضت سواد رسانه انقلاب اسلامی تبیین در فضای مجازی را وظیفه خود می‌داند، گفت: در 6 ماهه نخست امسال بیش از 7 هزار نفر در نهضت سواد رسانه استان گلستان آموزش دیدند.