کاتارو های برتر رده های سنی پایه پسران مشخص شدند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، مسابقات انتخابی تیم ملی رده سنی نوجوانان، جوانان و امید پسران در روز اول با برگزاری رقابت های کاتا انفرادی نوجوانان، جوانان، امید و کاتا تیمی جوانان به پایان رسید و نفرات برتر آن ها به اردوی تیم ملی راه یافتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در بخش کاتا انفرادی نوجوانان، ۴۴ ورزشکار با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت، پوریا یعقوبی از استان مرکزی اول، ابوالفضل شیخ شعاعی از استان کرمان دوم، نیما خیری اهوازی از استان خوزستان و امیر داداش زاده از استان آذربایجان غربی مشترکا سوم شدند.
,
 
,
در بخش کاتا انفرادی جوانان، ۴۳ ورزشکار با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت، امیرحسن معین الدینی از استان کرمان اول، ابوالفضل شیخ شعاعی از استان کرمان دوم، ابوالفضل فرامرزپور از استان کرمان و امیررضا کرمی از استان آذربایجان شرقی مشترکا سوم شدند.
,
 
,
در بخش کاتا انفرادی امید، ۳۲ ورزشکار با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت، مهدی رضایی از استان کرمان اول، محمدصدرا شیدزی از استان آذربایجان شرقی دوم، احمدرضا محمودی از استان تهران و محمد مهدی شجاعی از استان کرمان مشترکا سوم شدند.
,
 
,
در بخش کاتا تیمی جوانان نیز ۹ تیم با یکدیگر به رقابت پرداختند تا در نهایت تیم های ذیل مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
,
۱. تیم استان کرمان الف
,
(امیر حسن معین الدینی، ابوالفضل شیخ شعاعی، ابوالفضل فرامرزپور)
,
۲. تیم استان کرمان ب  
,
(امیر محمد عامری ، آرتا سیستانی ، آرمیا سیستانی)
,
۳. تیم استان مازندران 
,
(امیر رضا یوسفی، رضا قاسمیان، سید نیکان موسوی)
,
۳. تیم آذربایجان شرقی
,
(امیر رضا کرمی، مبین جباری، صدرا قدس)
,
 
,
در ادامه مسابقات انتخابی تیم ملی رده های سنی پایه، فردا یکشنبه مسابقات کومیته رده سنی نوجوانان برگزار می شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
اولین روز از مسابقات انتخابی تیم ملی رده های سنی پایه پسران در استان زنجان، با مشخص شدن نفرات برتر کاتا در رده های سنی پایه به پایان رسید.