فعالیت دوشغله‌های وزارت بهداشت و بخش خصوصی قانونی نیست
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مسعود خاتمی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز با تاکید بر لزوم توجه وزارت بهداشت در عدم تعارض منافع در انتصابات این وزارتخانه، اظهار کرد: سوالات و ابهاماتی پیرامون برخی انتصابات و فعالیت آن‌ها در بخش خصوصی وجود دارد که بسترساز تعارض میان منافع مردم و بخش‌های خصوصی و شخصی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
 
,
وی با اشاره به اینکه باید از این موضوعات پیشگیری شود، بیان کرد: اگر حضور این افراد در وزارت بهداشت با خروجشان از کسب و کار شخصی و فعالیت آن‌ها در بخش خصوصی همراه باشد، مانعی بر سر راه حضور این افراد نیست.
,
 
,
عضو کمیسیون بهداشت مجلس بیان کرد: اما حتی یک ساعت حضور توامان در بخش خصوصی و وزارت بهداشت اساسا قابل قبول نیست و این مهم با روح قانون در تعارض است.
,
 
,
خاتمی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس قطع به یقین در برابر رفتار غیر قانونی خواهند ایستاد، واکسن اجباری و انجام تست پی.سی.آر با هزینه‌ای بالغ بر 400 هزار تومان برای اشخاصی که واکسینه نشده‌اند را غیرقابل قبول خواند.
,
 
,
وی همچنین در خصوص بررسی و تعیین صحت و سقم این موضوع از طریق وزارت بهداشت و رفع آن قول مساعد داد.
,
 
,
عضو کمیسیون بهداشت مجلس در ادامه در خصوص ضرورت توجه ویژه به طب سنتی در ساختار وزارت بهداشت، گفت: مجلس بر اساس اسناد بالادستی، اهمیت هر چه بیشتر طب سنتی و اسلامی را به صورت عینی و عملی در ساختار وزارت بهداشت را پیگیری خواهد کرد.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: فعالیت همزمان برخی افراد در بخش خصوصی و وزارت بهداشت مصداق بازر تعارض منافع بوده و قانونی نیست.