زاکانی ایستگاه مترو شهید رضایی را افتتاح کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  امروز دوشنبه ۱۹ مهر آیین افتتاح ایستگاه شهید رضایی در خط ۶ مترو تهران با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، سجاد محمدعلی نژاد مشاور و مدیرکل حوزه شهردار تهران، سید مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و علی امام مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
علیرضا زاکانی شهردار تهران در این مراسم ابتدا ایستگاه شهید رضایی در خط ۶ مترو را افتتاح و از بخش‌های مختلف ایستگاه بازدید کرد.  
,
 
,
ایستگاه شهید رضایی، سیزدهمین ایستگاه خط ۶ مترو محسوب می‌شود که در خیابان هفده شهریور، پایین‌تر از میدان خراسان قرار دارد. عملیات عمرانی این ایستگاه پس از ۶ سال و با صرف هزینه‌ای در حدود ۳۰۰ میلیارد تومان انجام شد.
,
 
,
علیرضا زاکانی شهردار تهران پس از مراسم افتتاح ایستگاه متروی شهید رضایی با قطار به سمت ایستگاه متروی دولت آباد حرکت کرد و مدیران مربوطه در بازدید شهردار تهران از این ایستگاه، گزارشی درباره کارگاه پروژه توسعه جنوبی خط ۶ مترو در ایستگاه دولت آباد به وی ارائه کردند.
,
 
,
بر اساس گزارش سایت شهر، شهردار تهران در پایان نیز از محوطه کارگاهی ایستگاه عبدالعظیم حسنی (ع) بازدید کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
ایستگاه شهید رضایی در خط ۶ مترو تهران صبح امروز با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران و جمعی از مدیران شهری به شکل رسمی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.