زیرساخت‌های عمرانی شهر اسحاق‌آباد صفر است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید یحیی سلیمانی در گفت‌وگو با صبح توس در رابطه با مشکلات عمرانی در شهرستان تازه تأسیس اسحاق‌آباد گفت: یکی از مشکلات اقتصادی در کل کشور کرونا است که شهرستان را تحت تأثیر قرار داده است و با توجه به بررسی آماری، تعداد کشته‌های کرونایی هنوز سه‌رقمی و شکننده است و همه باید پروتکل‌ها را رعایت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تأکید کرد: فقط ۴۶ درصد بودجه ۶ ماه اول سال کشور و ۱۸ درصد بودجه کل سال تا ابتدای مهرماه در کل کشور محقق شده است.

,

فرماندار زبرخان تصریح کرد: درآمد نفت بر اساس پیش‌بینی‌ها تا الآن فقط سه درصد محقق شده است و یکی از منابع اصلی درآمدی کشور همین نفت است.

,

وی خاطرنشان کرد: یک بخش در وزارت خارجه مسئول وصول پول‌های نفت‌های فروخته شده است و عدم برگشت این پول‌ها مشکلاتی را برای کشور ایجاد کرده است که زبرخان نیز تحت تأثیر آن قرارگرفته است.

,

فرماندار زبرخان بیان داشت: از الآن زنگ خطر کسری بودجه دولت به صدا در آمده است و رئیس‌جمهور نیز درخواست بررسی و ارائه متمم بودجه را داشته است.

,

سلیمانی تأکید کرد: از سال ۹۲ کسری بودجه و عدم تخصیص بودجه را شاهد بوده‌ایم و در نتیجه نباید با این شرایط انتظار خاصی می‌داشتیم.

,

وی با اشاره به شهرستان زبرخان که حدود 15 ماه از تأسیس آن می‌گذرد اظهار داشت: در حوزه‌های عمرانی با ضعف روبرو هستیم و تا وقتی بودجه‌های عمرانی تحقق پیدا نکند، نمی‌تواند کار خاصی را انجام داد.

,

فرماندار زبرخان بیان داشت: شاید پروژه‌های کوتاه‌مدت را بشود انجام داد ولی پروژه‌های مهم و طولانی‌مدت امکان ندارد که باز هم تأثیرش را طی بلندمدت نشان خواهد داد.

,

سلیمانی با اشاره به شهرهای تازه تأسیس مانند اسحاق‌آباد در شهرستان زبرخان گفت: زیرساخت شهر اسحاق‌آباد صفر است، علاوه بر نبود زیرساخت عمرانی، زیرساخت فرهنگی نیز ندارد و اولویت کار در این شهر باید فرهنگی باشد.

,

انتهای پیام/

]
سلیمانی گفت: زیرساخت شهر اسحاق‌آباد صفر است، علاوه بر نبود زیرساخت عمرانی، زیرساخت فرهنگی نیز ندارد و اولویت کار در این شهر باید فرهنگی باشد.