عصبانیت بلندگوی بن‌سلمان از ورود موفق و حرفه‌ای جوانان بسیجی به میدان تولید بازی‌های رایانه‌ای
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «فرمانده مقاومت» عنوان سومین بازی حرفه‌ای سه بعدی است که با همت و هنر جوانان بسیجی در موسسه «منادیان بصیرت» با مدیریت «سازمان فضای مجازی بسیج» بر اساس ماجرای واقعی نجات مردم شهر آمرلی از محاصره داعش توسط شهید سلیمانی، تولید شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
ایران اینترنشنال در گزارش خود با اعتراف ضمنی به کیفیت فنی و گرافیک این بازی اکشن که در سطح بالاترین استانداردهای جهانی است، تلاش کرد آن را کپی‌برداری از نمونه‌های معروف آمریکایی معرفی کند؛ اما عدم اشاره به استدلالهای فنی و تخصصی یا گفتگونکردن با کارشناسان فنی و هنری حوزه گیم از یکسو و تاکید بیش از اندازه گزارشگر بر حاشیه‌سازی کاذب سیاسی حول بازی از سوی دیگر، بیش از هر چیز عصبانیت این رسانه سعودی-صهیونیستی از ورود جمهوری اسلامی به باشگاه بازی‌سازهای حرفه‌ای دنیا را نشان داد. 
,
 
,
نکته بامزه گزارش غیرحرفه‌ای ایران اینترنشنال این بود که متن گزارش در کوچکترین اطلاعات و داده‌های خبری در مورد بازی، پر از اشتباه و غلط فاحش بود. حتی اسم بازی که مدتهاست تغییر کرده با همان عنوان اولیه ژنرال در سایه معرفی شد و بامزه‌تر آنکه موسسه منادیان به بنیاد ملی بازیهای رایانه‌ای منسوب شد و بیش از نیمی از وقت گزارش به بررسی سوابق اعضای سابق(!) هیات مدیره این بنیاد گذشت!
,
 
,
گویا عصبانیت از موفقیت بزرگ جوانان بسیجی ایران به قدری به گردانندگان این شبکه فشار آورده که حتی زحمت یک جستجوی ساده اینترنتی را هم به خودشان ندادند و یک خبرنگار ناشی که هنوز نمیداند نام خبرگزاری حوزه، شبستان نیست(!)، توانسته یک گزارش پر از اشتباه را به آنها قالب کند!
,
 
,
بازی «فرمانده مقاومت» در ژانر اکشن اول شخص با اسلحه گرم تولید شده و قرار است در هفته بسیج رونمایی و وارد بازار شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
شب گذشته شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال در یک گزارش خبری در برنامه زیر ذره‌بین به تولید بازی رایانه‌ای «فرمانده مقاومت» واکنش نشان داد.