تزریق واکسن کرونا؛ شرط حضور دانشجویان کارشناسی در کلاس‌ها
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد عریان در گفت‌وگو با پایگاه تحلیل و اطلاع‌رسانی صبح زاگرس در خصوص آخرین وضعیت بازگشایی و همچنین نحوه فعالیت دانشگاه یاسوج گفت: دانشجویان تحصیلات تکمیلی از اکنون می توانند آموزش حضوری خود را شروع کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

رئیس دانشگاه یاسوج با بیان اینکه دانشجویان مقطع کارشناسی با تزریق دو مرحله واکسن کرونا و کارت الکترونیکی  واکسن شروع کلاس را خواهند داشت، گفت: تلاش می شود  دانشجویان مقطع کارشناسی از اواخر آبان ماه دروس عملی خود را در دانشگاه و در مرحله اول برگزار کنند و بخشی دیگر به صورت مجازی ادامه پیدا کند.

,

وی برگزاری کلاس ها را در قالب ترکیبی از آموزش حضوری و مجازی  دانست و افزود: یاسوج دارای رنگ بندی نارنجی است و با تغییر رنگ به زرد و آبی محدودیت ها کاهش پیدا می کند زیرا سلامت افراد مهترین اولویت برای آموزش عالی است.

,

عریان به ارائه تدابیر اتخاذ شده برای دانشگاه یاسوج در وضعیت نارنجی اشاره داشت و گفت: درشرایط نارنجی سلف سرویس ها، سرویس های ایاب و ذهاب و خوابگاه ها برای پذیرفتن درصدی از دانشجویان آماده می شود هر چند هم اکنون دانشجویان دکتری و تحصیلات تکمیلی در دانشگاه در حال طی مراحل تحصیل خود هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
رئیس دانشگاه یاسوج از برگزاری کلاس‌های این دانشگاه به دو صورت حضوری و مجازی خبر داد و گفت: دانشجویان مقطع کارشناسی باید دو مرحله واکسن کرونا تزریق کنند.