تسلیحات به کار گرفته شده در رزمایش آسمان ولایت ساخت داخل است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) در حاشیه برگزاری رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۰، گفت: این رزمایش متشکل از سه نیروی ارتشی و سپاهی شامل نیروی پدافند هوایی ارتش، نیروی هوایی ارتش و نیروی هوافضای سپاه، تحت کنترل و فرماندهی قرارگاه مشترک پدافند هوایی کشور در حال طرح ریزی و اجرا است و ما مشاهده کردیم که در این رزمایش کلیه تهدیدات و اقدامات تهدیدآمیز دشمن را مشابه یک صحنه واقعی جنگ ساماندهی و طرح ریزی شده و فرماندهان و رزمندگان نیروهای پدافند هوایی ارتش و سپاه به موقع آنها را کشف، رهگیری و منهدم کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه ارتش و سپاه در این رزمایش نمره بسیار خوبی کسب کرده‌اند، افزود: ما نمره بسیار قابل قبولی از طرف قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) که از سوی فرمانده معظم کل قوا بر این رزمایش نظارت و ارزیابی می‌کند به نیروهای عمل‌کننده در این رزمایش می‌دهیم.

,

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) ادامه داد: ویژگی دیگر این رزمایش این است که عمده تجهیزات و تسلیحاتی که در آن به کار گرفته شده بومی و ساخت صنایع داخلی کشور است.

,

سرلشکر رشید خاطرنشان کرد: کلیه روش‌ها و تاکتیک‌هایی که برادران پدافند هوایی ارتش و سپاه تحت کنترل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) اتخاذ می‌کنند بیشترین انطباق را با دکترین عملیاتی نیروهای مسلح ما دارد.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: عمده تجهیزات و تسلیحاتی که در آن به کار گرفته شده بومی و ساخت صنایع داخلی کشور است.