عدم تعطیلی واحدهای صنعتی گرگان در گروی صرفه جویی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از گلستان ما؛ محمد حمیدی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان اظهار کرد: ۶۵ درصد سوخت شهرستان گرگان در بخش خانگی مصرف می‌شود که با  ۱۰ درصد صرفه جویی از سوی مصرف کنندگان هیچ صنعتی به دلیل نبود سوخت تعطیل نخواهد شد و اقتصاد شهرستان هم با مشکلات فراوان رو به رو نمی‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دان,

وی با تاکید بر اینکه در فصل سرمای سال جاری گرگان در صورتی که محدودیت سوخت نداشته باشیم، مشکلی در تامین برق نخواهیم داشت، افزود: این مهم با رعایت مصرف کنندگان مسکونی برآورده خواهد شد.

,

فرماندار_گرگان گفت: ین سوخت‌ها میلیاردها تومان ارزش داشته که به صورت یارانه پنهان در اختیار شهروندان قرار گرفته است و همه در استفاده درست از این سرمایه مسئول هستند.

,

حمیدی با بیان اینکه در شرایط کنونی کارمندان و کارکنان دولت موظف به حضور در محل کار خود هستند، ابراز کرد: تمامی کارکنان اداری باید واکسن بزنند و به مردم خدمات ارائه دهند.

,

وی با اشاره به استفاده از فضای الکترونیکی اظهار کرد: گستردگی و وسعت خدمات الکترونیکی در کاهش هزینه ها نقش گسترده ای دارد و پست با استفاده درست از این مهم بازار گلستان و به خصوص گرگان را متحول کرده است.

,

انتهای پیام/

]
حمیدی با اشاره به اینکه مصارف خانگی سوخت در این شهرستان ۶۵ درصد است بر لزوم صرفه‌جویی در این بخش تاکید کرد و گفت: با ۱۰ درصد صرفه جویی مصرف‌کنندگان هیچ صنعتی به دلیل نبود سوخت تعطیل نخواهد شد.