اجرای عملیات فضاسازی شهری برای برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی دودانگه در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: گام برداشتن همراه با اعتقاد قلبی در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک ضرورت است چرا که یکی از مهمترین اقدامات در مقابله با دشمنان در جنگ نرم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بوده و جامعه‌ای که فرهنگ ایثار و شهادت در آن طنین انداز باشد همواره سربلند و استوار خواهد ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید بر تجلیل از مقام والای شهیدان، نشر و توسعه فرهنگ ناب و ارزشمند دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان، معرفی الگوهای ارزشی دفاع مقدس به نسل حاضر و آینده گفت: ایجاد بستر مناسب برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت، ایجاد فضای فرهنگی مبتنی بر ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، تقویت روحیه استکبارستیزی، مصون سازی جامعه هدف در برابر تهاجم فرهنگی دشمن و تقویت روحیه انقلابی‌گری و ولایتمداری از اهداف فرهنگی  کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان است.

,

سرپرست معاونت فرهنگی هنری سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه در حقیقت دفاع مقدس و این کنگره  یک دانشگاه تمام عیار و یک نعمت بسیار بزرگ برای همه مردم استان است ابراز کرد: مناسب‌سازی فضای شهر زنجان با عطر و بوی دفاع مقدس و شهدا یکی از برنامه‌های کمیته فرهنگی کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان است.

,

وی با اشاره به اینکه اقدامات قابل توجهی برای فضاسازی کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان برنامه‌ریزی شده است افزود: فضای استان با تصاویر شهدای شاخص استان، شهدای مدافع حرم و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مزین شده است.

,

دودانگه با اشاره به بازسازی فضای معنوی دوران دفاع مقدس در جامعه و سطح شهرهای استان گفت: در این راستا اقدامات موثر و قابل توجهی در بخش‌های تبلیغی و محیطی انجام شده است.

,

سرپرست معاونت فرهنگی هنری سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان تاکید کرد: در روزهای گذشته فعالیت‌هایی برای فضاسازی انجام شده ولی به خاطر نزدیک شدن به اجلاسیه نهایی کنگره و اهمیت موضوع شهدا و کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان این موضوع توسط تمامی ادارات و سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها باید با قوت بیشتری ادامه یابد.

,

دبیر کمیته فرهنگی هنری کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان با بیان اینکه به لطف خون شهدا انسجام، وحدت و همدلی خاصی برای برگزاری این کنگره به وجود آمده است گفت: هر روز شاهد افزایش این انسجام و همدلی هستیم.

,

وی با اشاره به اینکه همه تلاش ما برای برگزاری هرچه بهتر این کنگره بوده و به هرآنچه وظیفه داریم عمل خواهیم کرد افزود: به لطف خدا در کنار هم بتوانیم در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام برداریم.

,

دودانگه اظهار داشت: قهرمانان واقعی ما شهدا و ایثارگران هستند و ما مدیون این شهدا هستیم و باید رشادت‌ها و ایثارگری شهدا را به نسل‌های امروز منتقل کنیم.

,

وی به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و بین نسل جوان اشاره و تصریح کرد: توجه به این مسئله اهمیت بسیاری دارد زیرا جوانان و آیندگان باید با الگو گرفتن از ایثار بزرگ شهدا و ایثارگران، آینده کشور را بسازند و خانواده شهدا نماد اقتدار میهن اسلامی هستند و ما هر خدمتی به آنان بکنیم در قبال ایثار بزرگشان بسیار کوچک است.

,

انتهای پیام/

]
دودانگه دبیر کمیته فرهنگی هنری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان با اشاره به فضاسازی شهری توسط ادارات و سازمانها و دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های استان گفت: با نزدیک شدن به اجلاسیه نهایی کنگره و اهمیت موضوع شهدا و کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان این موضوع باید با قوت بیشتری ادامه داشته باشد.