یادواره شهدای تیپ ۳۶ سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان برگزار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; سردار محمود‌عباسی از فرماندهان دوران دفاع مقدس امروز در این مراسم با اشاره به اینکه امروز به برکت خون شهدا، جانبازان و ایثارگران امنیت در تمامی مرزهای کشور برقرار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید براینکه امنیت کشور به راحتی بدست نیامده است ادامه داد: برای تامین امنیت کشورمان خون‌های زیادی ریخته شده است.

,

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به نقش رزمندگان استان زنجان در دوران دفاع مقدس گفت: نیروهای زنجان در آزادسازی خرمشهر نقش داشتند و بسیار تاثیر گذار بودند به طوریکه در عملیات بیت المقدس گردان‌های زنجانی از اولین گردان‌هایی بودند که وارد خرمشهر شدند.

,

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس امنیتی در منطقه شمالغرب کشور وجود نداشت افزود: رزمندگان برای تامین امنیت کشور در این منطقه تلاش‌های زیادی کردند و امروز به برکت خون شهدا و هوشیاری نیروهای مسلح شاهد امنیت پایدار در مرزهای کشور به ویژه در منطقه شمالغرب کشور هستیم.

,

سردار عباسی با بیان اینکه فرمانده زیادی در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند گفت: جوانان امروز ادامه دهنده راه آنها هستند و امروز این جوانان هستند که راست قامت در برابر دشمن ایستادند.

,

 

,

وی با تاکید براینکه بعد از تشکیل تیپ ۳۶ انصار المهدی(عج)  در عملیات والفجر ١٠ در منطقه حلبچه‌، سخت‌ترین مرحله عملیات به رزمندگان تیپ محول شده بود ادامه داد: نقش و تاثیر نیروهای زنجانی در منطقه غرب و شمالغرب کشور کمتر از دوران دفاع مقدس نبود.

,

سردار عباسی با بیان اینکه استان زنجان ٨٢٠ شهید در منطقه شمالغرب تقدیم نظام و انقلاب کرده است خاطرنشان کرد: این عزیزان شامل نیروهای سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی بودند.

,

در پایان این مراسم از خانواده شهدا و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس تقدیر شد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ]
یادواره شهدای تیپ ۳۶ سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با حضور مسئولان استانی و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا در زنجان برگزار شد.