ساز و کارهای لازم ویژه تامین مواد اولیه پتروشیمی و فولاد در دست بررسی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، وزیر صنعت معدن و تجارت با اشاره به اینکه جهت تامین مواد اولیه پتروشیمی و فولاد در چند ماه آینده دیگر شاهد سهمیه بندی نخواهیم بود افزود: سازو کارهای لازم جهت این امر در دست بررسی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه, شیرازه,
 
,
وزیر صمت در این خصوص افزود: با مشکلات تولیدکنندگان و فعالان بخش صنعت و تجارت آشنایی کافی دارد و آگاهی دارد که تورم کالاهای صنعتی باعث مشکل در تامین منابع مالی می‌شود.
,
 
,
وی در ادامه تصریح کرد:  در همین راستا و جهت  تامین منابع مالی و جلوگیری از انحراف و اتلاف منابع  برنامه هایی در دستور کار خواهیم داشت که احتمالا از سال آینده عملیاتی می‌شود.
,
 
,
وی در پاسخ یه گلایه فعالان بخش صنعتی از نبود سازو کاری برای ایجاد ارزش افزوده در صنایع نیز گفت:  معافیتی که بر مالیات صادرکنندگان وضع شده در کنار مزایایی که دارد شرایطی را فراهم کرده که صادر کننده به خام فروشی تشویق می‌شود  و این امر اشتباه است و باید این فرایند در عین حمایت از صادرکنندگان اصلاح شود.
,
 
,

انتهای پیام/

]
رضا فاطمی امین در ادامه بازدید از واحد‌های صنعتی استان که به همراه رئیس سازمان صنعت، معدن تجارت استان فارس صورت گرفت در جلسه اداری شهرستان سروستان حضور یافت.