والیبال باشگاه‌های آسیا| پایان کار نویدی با بیشترین سهم قضاوت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا امروز (جمعه) با برگزاری هشت دیدار به پایان می‌رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

براساس اعلام سونگ‌ساک رئیس کمیته داوران کنفدراسیون والیبال آسیا، پنج داور بین‌المللی از کشورهای ایران، قطر، قزاقستان، عراق و تایلند به همراه پنج داور کاندیدای بین‌المللی (آسیایی) کار قضاوت این دوره از رقابت‌ها را بر عهده دارند.

,

مهدی نویدی داور بین‌المللی که به‌عنوان نماینده داوری ایران در این دوره از رقابت‌ها حضور دارد، در آخرین روز مسابقات، داور اول دیدار رده‌بندی بین تیم‌های ناخون راتچاسیما (تایلند) و آلماتی (قزاقستان) برای کسب رتبه سوم مسابقات خواهد بود.

,

به این ترتیب پرونده قضاوت نماینده ایران در جام بیست‌ویکم با هفت قضاوت در تایلند بسته خواهد شد.

,

نویدی در مجموع هفت روز برگزاری مسابقات چهار بار به‌عنوان داور اول، 3 بار به‌عنوان داور دوم و هفت بار نیز به‌عنوان داور چلنج حضور داشت که در بین ۱۰ داور حاضر در مسابقات، بیشترین سهم از داوری‌ها را داشته است.

,

داور بین‌المللی ایران کارش را با قضاوت در نخستین روز مسابقات در دیدار بین تیم‌های کاظمه اسپورت (کویت) و ناخون‌راتچاسیما (تایلند) به‌عنوان داور اول آغاز کرد و در دومین روز مسابقات، داور دوم بازی العربی اسپورت (قطر) و دایموند فود (تایلند) بود.

,

نویدی در سومین روز مسابقات، داور اول بازی دو تیم CEB اسپورت (سریلانکا) و گاز جنوبی (عراق) و در روز چهارم، داور دوم دیدار کاظمه اسپورت (کویت) و گاز جنوبی (عراق) بود.

,

وی در روز پنجم در دیدار دو تیم ناخون راتچاسیما (تایلند) و CEB اسپورت (سریلانکا) به‌عنوان داور اول سوت زد و در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات هم داور دوم کاظمه اسپورت (عراق) و AGMK ازبکستان بود.

,

انتهای پیام/

]
داور بین‌المللی ایران با هفت داوری در بیست‌ویکم دوره قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا، بیشترین سهم از قضاوت را در بین 10 داور حاضر در مسابقات به خود اختصاص داد.