جشن بزرگ «امتداد غدیر» در یزد برگزار می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود رستگاری در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به برگزاری مراسم شهادت امام حسن عسکری(عج) در مساجد و بقاع متبرکه استان یزد اظهار داشت: برنامه های گرامیداشت سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر با جلسه تفسیر آیات مهدوی ویژه مسئولان و مدیران استان توسط آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد آغاز می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا ,

وی افزود: مانور تجدید بیعت با امام عصر(عج) و تجدید میثاق با شهیدان شامل اجرای سرود، حرکت کاروان شاد مهدوی، رژه موتوری بسیج و پلیس و تاکسیرانی و اورژانس، آتش نشانی از مسجد صاحب الزمان خیابان مهدی آغاز به طرف گلزار شهدا هم امروز، (شنبه) برگزار می شود.

, .,

مدیر بنیاد مهدویت استان یزد از اجرای برنامه تجدید بیعیت با امام زمان بین نماز ظهر و عصر و همچنین مغرب و عشا در مساجد و نمازخانه های مدارس و دانشگاه ها در روز شنبه خبر داد و اظهار داشت: از 24 تا 30 مهرماه نیز ویژه برنامه های مهدوی نظیر برنامه های کارشناس محور، خبرها و رویدادهای مهدوی و پخش نماهنگ و سرودهای مهدوی از صداوسیما مرکز یزد پخش خواهد شد.

, .,

وی ادامه داد: جشن بزرگ در امتداد غدیر نیز در روزهای 29 و 30 مهرماه در یزد و شهرستان ها برگزار می شود.

, .,

رستگاری از برگزاری نشست های دانشجویی در حوزه های علمیه و دانشگاه ها به صورت مجازی با موضوع رسالت دانشگاه در تمدن سازی ظهور در روز دوشنبه هفته جاری به عنوان دیگر برنامه های این طرح یاد کرد و گفت: برای دانش آموزان نیز برنامه هایی در شبکه شاد در نظر گرفته شده که برگزاری مسابقه دلنوشته مهدوی، نقاشی و نشست های علمی و معرفتی مهدویت از روز شنبه تا پنجشنبه از جمله این برنامه ها به شمار می آید.

, .,

وی یادآور شد: کارشناسان مهدویت در نمازجمعه 30 مهرماه، پیش از خطبه ها به سخنرانی خواهند پرداخت و مهدی یاوران نیز حضور یکدست و نمادینی در این آیین خواهند داشت و در حاشیه نماز جمعه هم نمایشگاه کتاب و محصولات مهدوی برپا شده و کارشناسان به شبهات مهدوی پاسخ خواهند داد.

, .,

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) یزد با اشاره به برگزاری مسابقه جرعه مهدوی در 17 ربیع و مسابقه عطر انتظار دانش آموزی و فرهنگیان در روز 26 مهرماه به صورت آنلاین گفت: جشنواره تولید سرودهای مهدوی و محتوای چند رسانه ای از شنبه تا پنجشنبه در فرهنگسرای غدیر و سطح شهر برگزار شده و اجتماع بزرگ بیعت نیز ساعت 15:30 روز شنبه 24 مهر ماه در جوار شهدای گمنام میدان امیرچقماق برگزار خواهد شد.

, .]
رستگاری، مدیر بنیاد مهدویت استان یزد از برگزاری جشن بزرگ «امتداد غدیر» در شهرستان‌های استان یزد همزمان با سالروز آغاز ولایت امام زمان(عج) خبر داد.