پس از کش و قوس‌های فراوان تحلیف پارلمان یاسوج به سرانجام رسید/ 7 عضو شورای شهر قسم یاد کردند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس صبح امروز با حضور 7 عضو پارلمان یاسوج که 10 نشست مراسم تحلیف را نا کام گذاشته بودند و پس از کش و قوس های فراوان در این نشست حضور یافتند، با هم قسم شدن این اعضا پارلمان یاسوج از امروز رسما آغاز به کار می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در ابتدای این مراسم فرماندار بویراحمدگفت: شیعه واقعی کسی است که سبب خیر رساندن به مردم، امانت دار و با مردم با صداقت و سلوک با مردم رفتار کند.

,

احمدی با تشکر نماینده ولی فقیه، استاندار و نماینده بویراحمد برای شروع کار شورا، گفت: تلاش این است شورا با تعامل و دوستانه سبب خیر رساندن به امور مردم شود‌.

,

وی با بیان اینکه حضور مردم برای حضور در انتخابات شورا برای خدمت به آنها بوده است که اگر این موضوع محقق نشود باید در روز قیامت پاسخگو باشیم.

,

وی افزود: در یک فضای دوستانه و همراه با تعامل باید از امانت مردم صیانت و دفاع کرد.

,

عطاالله دانشی در این جلسه با تبریک آغاز امامت امام زمان (عج) گفت:شهر های استان بیمار و گرفتار هستند و به نجات و اصلاح نیاز دارند چرا که در بودجه و عمران توجه جدی نشده بلکه مهاجرت و حاشیه نشینی در استان چالش جدی بوجود آورده که برنامه ریزان و صاحبان خرد  برنامه ریزی بلند مدت حتی ۵ ساله پیش بینی نکرده اند.

وی با بیان اینکه آسیب های اجتماعی سبب مشکلات مختلفی در مناطق حاشیه ای مانند مادوان به وجود آورده که نیاز به ساماندهی دارد، گفت: توزیع نامناسب امکانات مردم را نگران کرده است در این راستا استاندار برای این موضوع برنامه جدی داشته باشد و امید است دست در دست هم داده و شهری آباد بسازیم.

,
,
,

دانشی خرد جمعی را نیازمند عبور از مشکلات دانست و گفت: با وجود دست های پشت پرده اسباب برای فروپاشی رای مردم فراهم بود اما باید امانتی که مردم بر عهده ما گذاشته اند و به احترام رای و حضور مردم نوعی از همدلی و هم افزایی با آرای متفاوت به نمایش بگذاریم، ورود بنده حقیر برای تغییر و تحول بنیادین بوده و بر این امر پافشاری دارم و از هیبت رئیسه و شهردار تقاضای همکاری با رویکرد جدید برای شهری آباد با آستانه صبری بالا با سلایق متفاوت را داریم.

,

وی به کنار گذاشتن اختلافات و افزایش همدلی جهت خدمت به مردم اشاره کرد و گفت:فرصت طلبان بدانند تراژدی آنها شکست خواهد خورد و در دولت انقلابی افکار آنها جایگاهی برای جولان ندارد.

,

دانشی همدلی و هم افزایی و همگرایی را برای توسعه شهر با جدیت و روی باز ادامه خواهیم داد، افزود: با روی باز و طیب خاطر برای اینکه دولت انقلابی از این محفظ که بتوان کمکی کرد امیدوارانه حرکت خواهیم کرد در این راستا دوستان باید رای خود را از طریق هئیت رئیسه و انتخابات شهردار را انتخاب کرد و سبب شهری آباد باشیم.

,

در ادامه هدایت اکبری متقاضی ریاست شورا شد که با انتخاب هفت عضو به عنوان رئیس شورا برگزیده شد.

,

برای نائب رئیس فرشید احمدی کیش متقاضی شد که وی با ۷ رای نائب رئیس شد.

,

در ادامه ایمان جاودانه به عنوان منشی شورا متقاضی شد که با ۷ رای وی نیز برگزیده شد

کیوان آشنا با ۷ رای سخنگوی شورا شد.

,
,
,

هدایت اکبری با تشکر از همراهی رسانه ، گفت: هدف ما تعامل، برادری و هفت عضو هفت نقطه شهر را شناسایی و خدمت کنند اگر در گذشته رقیب بودیم امروز رفیق برای خدمت به مردم هستیم.

,

وی به تعامل برای همدلی جهت خدمت و انتخاب شهردار جهت پیشرفت شهر گام برداشت، ادامه داد: با هماهنگی مجموعه فرمانداری و وزارت کشور باید تلاش کنیم برای خدمت به مردم گام برداریم.

فرماندار با تشکر از اعضای شورا جهت حضور در جلسه و همچنین تشکر از خدمات شورا در دوره های گذشته ، گفت : استاندار و نماینده ولی فقیه تاکید داشتند در یک فضای دوستانه بتوان به مردم خدمت کرد زیرا شهر یاسوج شایسته خدمت است و باید با استفاده از ظرفیت ها سبب خدمت به مردم شد و فضای تقابلی نتیجه مثبت به همراه نخواهد داشت.

,
,
,


وی به رای مردم به عنوان حق الناس اشاره کرد و گفت : اگر پافشاری شد تا دو عضو دیگر وضعیت آنها توسط وزارت کشور مشخص شود برای صیانت از رای مردم بود و رای دیوان عدالت اداری منطبق بر قانون بود و انتظار این است در این فضا در جهت حل مشکلات مردم گام های مثبتی برای خدمت به مردم گام برداشت.

,
,

بهنام عباس نژاد و کیوان آشنا به عنوان نماینده های شورای شهرستان انتخاب شدند.

,

, ,

, ,

, ,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
با حضور اعضای شورای شهر یاسوج در فرمانداری شهرستان بویراحمد مراسم تحلیف پارلمان یاسوج پس از بر گزاری 10 نشت امروز به ایستگاه پایانی رسید.