سفرهای استانی اعتماد از دست رفته مردم را احیا می‌کند/ اعضای دولت قبل خارج از دسترس بودند
[

«احمد علیرضابیگی»، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه متاسفانه جریان نزدیک به دولت قبل و اصلاح طلبان در تلاش هستند سفرهای استانی دولت سیزدهم را مورد تخریب قرار داده و حضور رئیس جمهور بین مردم را بی اثر جلو دهند گفت: مخالفت ها با سفرهای استانی به دلیل تفاوت های بارز بین دولت آقای رئیسی با دولت قبل است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

و با اشاره به اینکه آقای روحانی هیچ گاه در دسترس مردم نبود و این بزرگترین نقیصه دولت قبل است عنوان کرد: آقای رئیسی به واسطه سفرهای استانی که در دستور کار دولت قرار داده است در بین مردم حضور پیدا کرده و با دیدار های چهره به چهره مشکلات را از نزدیک مورد بررسی قرار می دهد.

,

این نماینده مجلس با اشاره به مشکل کمبود منابع برای اجرای طرح های مختلف در استان ها تصریح کرد: آقای رئیسی با حضور بین مردم و بررسی مشکلات استان ها مختلف برای اجرای طرح ها اولویت بندی کرده و از این طریق می تواند با مدیریت بهتر منابع در مسیر اجرای طرح های مختلف اقدام کند.

,

علیرضابیگی با اشاره به اینکه در طول 8 سال گذشته فاصله و شکاف عمیقی بین مردم و مسئولان اجرایی کشور به وجود آمد تصریح کرد: دولت سیزدهم باید این فاصله به وجود آمده را به حداقل برساند که این امر تنها از طریق در دسترس بودن و کارآمدی عناصر دولت قابل تحقق است.

,

نماینده مردم تبریز با اشاره به اینکه حضور رئیس جمهور در سفرهای استانی علاوه براینکه می تواند مقدمه و اراده ای برای حل مشکلات باشد موجب می شود که عناصر خدوم و مردمی نیز در هر استان شناسایی شود گفت: متاسفانه در دولت قبل نه تنها مدیران ارشد اجرایی در تهران بلکه مدیران میانی و نمایندگان دولت در استان های مختلف نیز برای مردم غیرقابل دسترس بودند اما آقای رئیسی در سفرهای استانی می تواند مدیران کارآمد را غربال کند.

,

علیرضابیگی با اشاره به اینکه براساس قوانین بودجه ای و قانون برنامه پنج ساله ششم طرح های اولویت دار مشخص شده است عنوان کرد: واگذاری پروژه های نیمه تمام در استان های مختلف پیش بینی شده است از این رو رئیس جمهور می تواند با در نظر گرفتن این اولویت ها منابع موجود را به بهترین شکل مدیریت کرده و اعتماد مردم را جلب کند.

,

وی خاطرنشان کرد: دولت می تواند با سفرهای استانی باری از دوش مردم برداشته و اعتماد از دست رفته مردم که میراث 8 ساله دولت تدبیر و امید است را احیا کند.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت می تواند با سفرهای استانی باری از دوش مردم برداشته و اعتماد از دست رفته مردم که میراث ۸ ساله دولت تدبیر و امید است را احیا کند.