افزایش آمار مبتلایان به کرونا در ایلام
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، "جمیل صادقی فر"، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در جمع رسانه ها   اظهار داشت: متاسفانه آمار مبتلایان بیماری کرونا در استان رو به افزایش است، ایلام یکی از استان‌هایی است که افزایش مبتلایان و بستری‌ها در هفت روز گذشته نسبت هفته قبل تر از آن کاملاً مشهود است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی ادامه داد: در اکثر شهرستان‌ها مجدداً آمار در حال افزایشی است و این نشانه‌هایی از حرکت به سمت پیک ششم است.

,

صادقی فر افزود: با توجه به اینکه بیش از ۷۵ درصد جمعیت استان واکسن را دریافت کردند، بسیار امیدوار هستیم تجربه پیک پنجم در استان تکرار نشود.

,

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام تصریح کرد: انتظار داریم با توجه به فصل پاییز، هر فردی که دوز اول واکسن را هنوز تزریق نکرده، حتماً واکسن خود را دریافت کند.

,

وی گفت: آمارهای این روزها حاکی از آن است که عمده افرادی که به دلیل کرونا بستری و فوت می‌شوند، متاسفانه حتی یک دوز واکسن هم دریافت نکرده‌اند.

,

۶۳ درصد دانش آموزان ایلامی واکسن تزریق کردند

, ۶۳ درصد دانش آموزان ایلامی واکسن تزریق کردند, ۶۳ درصد دانش آموزان ایلامی واکسن تزریق کردند,

صادقی فر عنوان کرد: در مجموع در استان بیش از ۷۵ درصد افراد بالای ۱۲ سال تاکنون حداقل یک دوز واکسن را دریافت کرده‌اند که ۴۰ درصد این گروه ۲ دوز واکسن را تزریق کردند.

,

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام اضافه کرد: در ارتباط با واکسیناسیون دانش آموزان نیز بیش از ۶۳ درصد دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال استان واکسن تزریق کرده‌اند.

,

وی گفت: این آمار بسیار خوبی است، گرچه انتظار ما این است که سریع‌تر این عدد را به بالای ۹۰ درصد برسانیم.

,

صادقی فر بیان کرد: در حال حاضر در شهرستان بدره ۹۴ درصد دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم واکسن تزریق کرده‌اند، در شهرستان آبدانان، دره شهر، چرداول، ایوان و نیز ملکشاهی نیز بالای ۷۵ درصد تزریق انجام شده است.

,

وی گفت: در شهرستان ایلام بیش از ۵۲ درصد دانش آموزان این دو مقطع واکسن دوز اول را تزریق کرده‌اند.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در ایلام، گفت: تاکنون ۶۳ درصد دانش آموزان استان واکسینه شده اند.