تشدید بحران در ماشین‌سازی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، ماشین‌سازی با بحران محرومیت از نقل‌وانتقالات وارد لیگ آزادگان شده است و در هفته نخست به دلیل این محرومیت نتوانست از بازیکنان جدید خود استفاده کند و با بازیکنان امید به میدان رفت که شکست سنگینی را هم متحمل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

نتیجه‌ای که نگرانی‌ها از وضعیت ماشین‌سازی را در همین شروع مسابقات تشدید کرد و حالا بیم آن می‌رود که تیم قدیمی‌تبریزی‌ها با تداوم شرایط بحرانی خود به سرنوشت نود ارومیه دچار شود.

,

اما این پایان کار نیست و در ادامه این وضعیت بلاتکلیفی، امروز تعدادی از بازیکنان غیربومی‌ماشین‌سازی با حضور در سازمان لیگ نسبت به ابطال قراردادهای داخلی خود اقدام و با طرح شکایت خواستار دریافت خسارت در صورت بیرون ماندن از مسابقات شدند.

,

این درحالی است که یونس قربانی، مالک باشگاه ماشین‌سازی به دنبال جذب اسپانسر برای پرداخت بدهی‌های خارجی باشگاه است تا از این طریق بتواند پنجره نقل‌وانتقالات را باز کند.

,

اما موردی که باعث واکنش بازیکنان جدید ماشین‌سازی و لبریز شدن کاسه صبر آن‌ها شده، این است که مالک باشگاه ماشین‌سازی به سرپرست تیم اعلام کرده این تیم تا نیم‌فصل با بازیکنان امید ادامه خواهد داد.

,

خبرنگار ورزشی آناج امروز برای پیگیری مشکل پنجره نقل‌وانتقالات ماشین‌سازی با مسئولان کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال تماس گرفت اما با جواب سربالای رئیس و دبیر این کمیته مواجه شد.

,

جمشید نورشرق، رئیس کمیته تعیین وضعیت در پاسخ به خبرنگار ما اعلام کرد که وقت مصاحبه ندارد و شیری، دبیر این کمیته نیز مدعی شد نمی‌تواند اطلاعات وضعیت بازیکنان را در اختیار اصحاب رسانه قرار دهد!

,

حالا با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید وضعیت تیم قدیمی‌تبریزی‌ها در ادامه مسابقات لیگ آزادگان چه خواهد شد؟ تیمی‌که با سوءمدیریت در آستانه انحلال قرار گرفته است.

,

انتهای پیام/

]
تعدادی از بازیکنان جدید تیم ماشین‌سازی به دنبال وضعیت نامشخص خود در این تیم امروز با حضور در سازمان لیگ قراردادهای داخلی خود با تیم تبریزی را باطل کردند.