نخستین محموله محصولات صادراتی به اروپا در کارخانه ایمن بتن شهرداری ارومیه بارگیری شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی معصومی در گفت‌وگو با خبرنگار اروم‌نیوز، قطعات تولیدی در این کارخانه را با کیفیت بالا و مطابق با استاندارد های داخلی و بین المللی توصیف کرد و اظهار کرد: این سازمان با معرفی تولیدات این کارخانه در سطح منطقه و همچنین افزایش تولیدات، نسبت به افزایش فروش محصولات خود در بخش صادرات اهتمام جدی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

به گفته وی این کارخانه با هدف جلب رضایت مشتری و تامین خواسته های خریداران قادر شده اعتبار بالایی در بازارهای مختلف کسب کند و براین اساس توافقات و قرارداد های مختلفی در خصوص صادرات منعقد و اخیراً نیز چندین محموله به مقصد کشور های دیگر از جمله کشور هلند صادر شده و امید است با روند کنونی شاهد پیشرفت های بیشتر در این حوزه باشیم.

,

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه با بیان این که این مجموعه نقش قابل توجه در تامین نیاز بازار داخلی کشور را دارد، عنوان کرد: این مجموعه با تکیه بر سیاست مشتری مداری و بهبود مستمر کیفیت توانسته فروش خود به بازارهای هدف را که شامل سایر استان ها است به میزان قابل توجه ای در طول سال افزایش دهد.

,

همچنین به گفته نادر توتونچیان، مدیر کارخانه ایمن بتن سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه با تلاش ها و هماهنگی های بعمل آمده در بخش های این سازمان و استفاده از کارشناسان مجرب، این واحد توانسته است نمونه روشنی از خودباوری و خود اتکایی در راه اندازی دستگاه ها و سیستم های بروز با تکنولوژی های نوین در تولیدات قطعات بتنی و مبلمان شهری بهره گیرد که این مهم می تواند این کارخانه را در مسیر رو به رشد قرار دهد.

,

انتهای پیام/

]
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه از بارگیری نخستین محموله محصولات صادراتی کارخانه ایمن بتن شهرداری به اروپا خبر داد.