وحدت "شیعه و سنی" نقشه‌های شوم استکبار را خنثی می‌کند/ همدلی شیعیان جهان زمینه ساز ظهور صاحب‌الزمان (عج) است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید ساجدی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: وجود وحدت بین مذاهب و اقوام مختلف در کشور، یکی از اسباب امنیت ایران اسلامی است و پیامبر اکرم (ص) یکی از مبلغین اصلی این مسئله در جامعه بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سعید ساجدی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار , تیتریک, گفت: وجود وحدت بین مذاهب و اقوام مختلف در کشور، یکی از اسباب امنیت ایران اسلامی است و پیامبر اکرم (ص) یکی از مبلغین اصلی این مسئله در جامعه بودند.,
وی ادامه داد: اکنون که دشمن تمام تلاش خود را بر ایجاد تفرقه بین مسلیمن جهان گذاشته، تلاش بر روی نقطه وحدت بسیار ارزشمند است و به نوعی جهاد در مقابل تهاجم فرهنگی است.
,
 
,
ساجدی تصریح کرد: بصیرت مسلمانان اعم از شیعه و سنی عامل اصلی خنثی‌سازی توطئه و نقشه‌های شوم دشمنان است.
,
 
,
این کارشناس عنوان کرد: آنچه باعث ظهور امام عصر (عج) و آغاز عملی امامت حضرت می شود؛ معرفت و بصیرت امت اسلامی به جایگاه امام و وحدت و همدلی حول محور جانشین او در زمان حاضر شده که خود تمرینی برای زمان ظهور آن حضرت است.
,
 
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: مسئله وحدت، راهبردی ترین نیاز امروز امت اسلام است، زیرا در گرو تحقق این مهم، ضمن هراس دشمن؛ زمینه ظهور حضرت حق نیز فراهم شده و پرچم اسلام به صاحب بر حقش واگذار می شود.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
سعید ساجدی گفت: آنچه باعث ظهور امام عصر (عج) و آغاز عملی امامت حضرت می شود؛ معرفت و بصیرت امت اسلامی به جایگاه امام و وحدت و همدلی حول محور جانشین او در زمان حاضر شده که خود تمرینی برای زمان ظهور آن حضرت است.