ستاد احیای دریاچه ارومیه با شیوه جدید به کارش ادامه می‌دهد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، وحید جلال زاده در گفت و گو با خبرنگاران افزود: دیدار رییس جمهوری با مجمع ‌نمایندگان، حکایت از نگاه بلند آیت الله رئیسی به آینده آذربایجان غربی است و امیدوارم این نگاه راهبردی در تخصیص بودجه ها و رشد و توسعه استان، نقش موثری ایفا کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی با بیان‌ اینکه رییس جمهوری در این دیدار، صمیمانه و ‌با سعه صدر به همه مطالبات نمایندگان گوش داد، اظهار داشت: با فراخوانی که چند روز پیش از این دیدار در صفحه خود داده بودم، ۲ هزار پیام از سوی ‌اساتید دانشگاه و نخبگان ارومیه برای بیان مشکلات شهر ارسال شده بود که بخشی از این مطالبات را در دیدار با رییس جمهوری بیان کردم.

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی به محورهایی که در دیدار با رییس جمهوری مطرح کرده بود، اشاره کرد و ادامه داد: ادامه احیای دریاچه‌ ارومیه بدون بحث های نمایشی تاکید آیت الله رئیسی است.

,

جلال زاده اضافه کرد: مطالبه دیگری که در این دیدار از رییس جمهوری کردم، منطقه ویژه اقتصادی سرو بود؛ با توجه به اینکه منطقه اقتصادی باید سرمایه گذار و متولی داشته باشد، تاکنون این امر محقق نشده که حل این مشکل را از رییس جمهوری خواستار شدم.

,

وی بیان کرد: فعال شدن پایانه های مرزی با ترکیه و طرح آن در دیدارهای ۲ جانبه با رییس جمهوری این کشور، توجه به اعطای اعتبار برای مکانیزاسیون بخش کشاورزی با توجه به تنش آبی موجود، توجه به احداث و تکمیل کمربندی دوم ارومیه و نگاه ویژه اعتباری به این بخش، تاسیس اداره ای در استانداری آذربایجان غربی برای گسترش اقتصاد خارجی، تاسیس پایانه صادرات محصولات کشاورزی، حمایت مالی و حقوقی از تیم فوتبال ۹۰ ارومیه و توجه به توسعه راه های مواصلاتی از دیگر مطالباتی بود که در این جلسه مطرح شد.

,

انتهای پیام/

]
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار نمایندگان مجامع استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی با رییس جمهوری گفت: بحث احیای دریاچه ارومیه یکی از مهمترین آنها بود که ‌رییس جمهوری نیز به ادامه احیای دریاچه ارومیه بدون توجه به بحث های نمایشی تاکید کرده و گفت که ستاد احیای دریاچه در یک شکل جدید به کارش ادامه دهد.