کاهش ۲۸هزار نفری ورزشکاران بیمه شده در استان زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش موج رسا; صدیقه دهنایی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان با اشاره به افت شدید بیمه ورزشی ورزشکاران استان زنجان در پی همه گیری ویروس کرونا؛ اظهار کرد: تعداد ورزشکاران بیمه شده استان در سال 99 به یک بیستم سال‌های قبل رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به گزارش , موج رسا;,  صدیقه دهنایی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان با اشاره به افت شدید بیمه ورزشی ورزشکاران استان زنجان در پی همه گیری ویروس کرونا؛ اظهار کرد: تعداد ورزشکاران بیمه شده استان در سال 99 به یک بیستم سال‌های قبل رسیده است.,

وی با اشاره به حل شدن مشکلات هیئت بیمه ورزشی استان زنجان و عبور از بحران های به وجود آمده در این هیئت به دلیل شیوع ویروس کرونا؛ ابراز کرد: به دلیل بحران های به وجود آمده در این هیئت مجبور به تعدیل نیرو و کاهش روز های کاری مجموعه شدیم.

,

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان زنجان با اشاره به خدمات ارائه شده در هیئت بیمه ورزشی استان زنجان؛ بیان کرد: فیزیوتراپی، انجام حرکات اصلاحی، مشاوره تغذیه، مشاوره روانشناسی و پوشش مسابقات از خدمات ارائه شده به جامعه ورزشی و ورزشکاران استان است.

,

وی با بیان اینکه انجام حرکات اصلاحی در راس کار های این هیئت است، خاطر نشان کرد: به دنبال این هستیم که قطب انجام حرکت های اصلاحی در کشور باشیم.

,

دهنایی با اشاره به کمبود فیزیوتراپ در استان و کشور، افزود: پیدا کردن فیزیوتراپی که با شرایط هیئت ورزشی کنار بیاید سخت است و این مشکل مخصوص زنجان نیست و اکثر هیئت بیمه ورزشی کشور با این مشکل مواجه اند.

,

وی با اشاره به کاهش آمار بیمه شدگان هیئت ورزشی استان زنجان؛ افزود: با کاهش تعداد بیمه شدگان هیئت ورزشی در استان تعداد بیمه شدگان به 15 هزار نفر رسید.

,

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان زنجان با اشاره به افزایش تعداد بیمه شدگان در پی بازگشایی مجدد باشگاه های ورزشی و واکسینه شدن ورزشکاران، ابراز کرد: در هفت ماهه نخست سال 1400 تعداد بیمه شدگان استان ورزشی به 25 هزار بیمه شده افزایش یافته است.

,

وی با یاد آوری تعداد بیمه شدگان در سال های گذشته، خاطر نشان کرد: در طول سال های گذشته تعداد بیمه شدگان هیئت ورزشی استان 53 هزار نفر بود.

,

دهنایی با اشاره به 130 ورزشکار آسیب دیده در سال 99، ابراز کرد: در سال 1400 تعداد مصدومیت های ورزشی به 91 مورد کاهش یافته است.

,

وی با اشاره به انجام حرکت های اصلاحی توسط 60 ورزشکار در هیئت بیمه ورزشی استان در سال 1400، اظهار کرد: سقف خدمات بیمه ورزشی 17 میلیون تومان است.

,

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان زنجان با اشاره به اینکه وضعیت آمبولانس هیئت ورزشی استان مناسب نیست خاطر نشان کرد: در رویداد های ورزشی مهم و پر خطر از آمبولانس های اورژانس استفاده می شود.

,

وی با اشاره به فعالیت های کمیته پوشش مسابقات هیئت بیمه ورزشی استان زنجان، خاطر نشان کرد: در هفت ماهه نخست سال 1400 کمیته پوشش مسابقات هیئت بیمه ورزشی استان در بخش آقایان 273 ساعت و در بخش بانوان 78 ساعت و در مجموع 352 ساعت پوشش مسابقات ورزشی را انجام داده است.

,

انتهای پیام/

]
رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان زنجان با اشاره به آمار ۵۳ هزار نفری بیمه شدگان هیئت ورزشی استان زنجان در سال های قبل گفت: تعداد بیمه شدگان هیئت بیمه ورزشی استان به ۲۵ هزار نفر کاهش یافته است.