خدمات نظام جمهوری اسلامی به روستائیان گفته شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  صبح زاگرس امام جمعه دهدشت امروز در جمع خبرنگاران در محل دفتر نماز جمعه شهر دهدشت گفت : خدمات خوبی در طول بیش از ۴۰ سال انقلاب اسلامی به روستائیان انجام شده است و  گاهی احساس می کنم برخی نکات ظلم است اگر ما خدمات بسیار خوب نظام جمهوری اسلامی را نگوئیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

حجت‌الاسلام علی وحدانی فر افزود:  در بحث جاده های ارتباطی ، روستایی امروزه شاهد هستیم که سه یا گاهی هفت خانوار زندگی می کنند اما برق ،جاده اسفالته، طرح هادی های خوبی برای آن اجرا شده است.

,

وی تصریح کرد: خدمات عمومی نظام مانند مدرسه، خانه بهداشت در روستاها وجود دارد و در آینده نیز ادامه پیدا می کند.

,

وحدانی فر اظهار کرد: امسال با وجود  خشکسالی که موجب شد بحران آب را داسته باشیم و طبیعی بوده، چرا که در سالیان قبل که خشکسالی رخ نداده بود با این مشکل مواجه نبودیم.

,

وی با اشاره به اینکه در حوزه های مختلف نیاز به همراهی و خودیاری مردمی هست، بیان داشت: یکی از مهمترین معظلات ما در روستاها معارضات اجتماعی است که اگر حل شود در بحث هزینه کردهای دولت کار بسیار پایین خواهد آمد و با سرعت بیشتر و بهتر امور انجام خواهد گرفت.

,

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه مشارکت روستاییان در طرح‌ها پایین است، گفت: با وجود تسهیلات کم بهره که در اختیار آنها قرار می گیرد اما با استقبال عموم روبرو نمی شود.

,

وحدانی فر یکی از معضلات عدم پیشرفت روستاها را معارضات اجتماعی عنوان کرد و افزود: برخی روستاها با عقب نشینی یک متری،  طرح هادی‌های که باید اجرا شود معطل رفع معارضات مانده است.

,

وی تصریح کرد: باید دهیاران و شوراها که منتخب مردم هستند و خود روستاییان نسبت به رفع معارضات اجتماعی کمک کند و  اگر این معضل برطرف شود خیلی از خدمات زودتر در روستاها انجام خواهد شد.

,

خبرنگار: وحیده آبید

,

انتهای پیام/

]
وحدانی فر گفت : خدمات خوبی به طول ببش از ۴۰ سال انقلاب اسلامی به روستائیان انجام شده است و گاهی احساس می کنم ظلم است اگر ما خدمات بسیار خوب نظام را نگوئیم.