«جمهوری اسلامی» امروز نسبت به گذشته بسیار قوی‌تر شده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نمایشگاه کوثر ولایت با موضوع «نقش فرماندهی معظم کل قوا در تحول، ارتقا و مدیریت دفاع، امنیت و جبهه مقاومت اسلامی» با حضور سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از فرماندهان ارشد نظامی در دانشگاه عالی دفاع ملی افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: این تنها بخشی از زحمات و تلاش‌هاست که امکان ارائه آن وجود داشته و نتیجه زحمات پژوهشگران و محققان این حوزه است.
,
 
,
وی با بیان اینکه خداوند را شاکریم که در دورانی زندگی می‌کنیم که ثمره تلاش علمای اسلام، خون شهدا و ایثار ملت ایران است، افزود: جمهوری اسلامی ایران در ۴۳ سال اخیر نمونه‌ای از حاکمیت یک کشور اسلامی بوده است.
,
 
,
سرلشکر باقری با اشاره به اینکه در تاریخ انقلاب اسلامی برای اولین بار بعد از حکومت ۱۰ ساله نبی مکرم اسلام (ص) و حکومت پنج ساله امیر مؤمنان (ع) فرصتی پیش آمده است تا بخشی از احکام اسلام ناب در سرزمین ایران برای جهانیان به نمایش گذاشته شود، گفت: در این چهار دهه همه تلاش‌ها بر این بوده است که احکام اسلام و قوانین دینی اجرا شود.
,
 
,
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: نزدیک به ۴۳ سال از انقلاب اسلامی گذشته و با وجود تمام فشارهایی که دنیای استکبار طی این سال‌ها به کشور ما وارد کرده، بحمدالله نظام اسلامی روز به روز قوی‌تر شده، پیش رفته و سعی کرده است که مشکلاتش را حل کند و امروز نسبت به گذشته بسیار قوی‌تر هستیم.
,
 
,
وی ادامه داد: این از ابعاد مختلف باید بررسی شود که اندیشه اسلام ناب که توسط، ولی امر مسلمین تبیین می‌شود و حکم حکومتی دارد و باید اجرا شود، چگونه اجرا شده و در اجرا ما چه نواقصی داشتیم؛ این ابعاد گوناگونی دارد که در این نمایشگاه به آن پرداخته شده است.
,
 
,
سرلشکر باقری اظهار داشت: کار علمی بسیار بزرگی که در پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی کلید خورده است، در بُعد دفاع، امنیت و مقاومت اسلامی است.
,
 
,
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: البته پرداختن به این موضوع سابقه‌ای طولانی دارد، اما کار منسجم‌تری انجام خواهد شد و ما دایرةالمعارفی از عملکرد جمهوری اسلامی را در بُعد دفاع، امنیت و مقاومت اسلامی بر اساس اندیشه رهبری که متأثر از اسلام ناب است، خواهیم داشت که این نمایشگاه بخشی از آن را ارائه کرده است.
,
 
,
بنابراین گزارش، نمایشگاه کوثر ولایت به موضوع آثار پژوهشی، تحقیقی و مطالعات راهبردی در حوزه‌های دفاعی و امنیتی با محوریت اندیشه‌های مقام معظم رهبری، می‌پردازد.
,

انتهای پیام/ک

]
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بابیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در ۴۳ سال اخیر نمونه‌ای از حاکمیت یک کشور اسلامی بوده است، گفت: نظام اسلامی روز به روز قوی‌تر شده، پیش رفته و سعی کرده مشکلاتش را حل کند.