طرح‌های ورزشی مدارس ناحیه دو یزد با هزینه ۷میلیاردی افتتاح شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، محسن موحدی فرد مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد صبح دیروز در مراسم افتتاحیه طرح های ورزشی ناحیه دو آموزش و پرروش یزد، به بار نشستن هر اتفاق مبارک در مدراس را مرهون همدلی و همراهی عوامل مدرسه و اداره ی مربوطه دانست و از مشارکت و همکاری تنگاتنگ مجمع خیرین مدرسه ساز و اداره کل نوسازی مدارس با آموزش و پرورش استان تقدیر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد گزارشی از روند ساخت زمین چمن مصنوعی  دبیرستان پسرانه دوره اول شاهد افشار ، هنرستان شهدای جنوب و کلاس تربیت بدنی دبستان های دخترانه شهید نخعی نژاد و الهام منشی زاده ناحیه دو یزد ارائه نمود.

,

وی افزود: آماده سازی هر کدام از این زمین های چمن مصنوعی  بالغ بر سه میلیارد ریال و هر کلاس تربیت بدنی افزون بر پانصد میلیون ریال هزینه در بر داشته است.

,

موحدی فرد برنامه ریزی برای انجام حرکات روزانه ورزشی دانش آموزان را در راستای ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بسیار مهم دانست و گفت: باید در ایام انتشار ویروس کرونا، لبخند را به دانش آموزان هدیه دهیم.

,

در ادامه این مراسم سعیده بهادرزاده معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان هم در این مراسم در سخنانی، کلیاتی از نحوه ی بازگشایی مدارس در آبان ماه تشریح و بر لزوم ادامه ی استفاده از شبکه ی شاد حتی در ایام پسا کرونا تاکید کرد.

,

وی نقش مدیر مدرسه را محوری دانست و افزود: مدیر آموزشگاه بر حسب شرایط مدرسه و مطابق سند تحول بنیادین برنامه ریزی می کند.

,

بهادرزاده گفت: بیش از ۱۳۰ کشور دنیا علیرغم شیوع ویروس کرونا، آموزش را به صورت  حضوری دنبال می کنند و ما نیز باید با رعایت تمام موازین بهداشتی،  به این سمت و سو  پیش برویم که بی شک در آموزش غیر حضوری ممکن است با آسیب اختلالات یادگیری به ویژه در پایه های اول و دوم مواجه شویم و باید از این اتفاق جلوگیری کنیم.

,

انتهای پیام/

]
به مناسبت هفته تربیت بدنی ۴ طرح ورزشی در مدارس ناحیه دو یزد به بهره برداری رسید.