سومین رویداد تولید محتوای تخصصی دیجیتال در خراسان جنوبی برگزار می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سردار علی قاسمی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور حمایت از تیم های تولید محتوای تخصصی در سطح استان، سومین رویداد تولیدات محتوای تخصصی دیجیتال استان خراسان جنوبی در سه قالب نرم افزار و بازی ویژه تلفن همراه و پویانمایی در روزهای ۱۲ و ۱۳ و ۱۴ آبان ماه جاری برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

وی با بیان اینکه تیم های برتر این رویداد تخصصی پس از ۴۸ ساعت رقابت حضوری و  ارزیابی داوران مشخص می شوند، گفت: برگزیدگان ضمن تجلیل استانی به روایداد تولید محتوای دیجیتال کشوری راه پیدا می کنند.

,

سردار قاسمی بیان داشت: با اشاره به اینکه این رویداد با دبیری سازمان فضای مجازی بسیج استان و با همکاری ادارات و نهادهای دیگر برگزار می شود.

,

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: ایده‌ها و تولیدات برتر ارائه شده در این رویداد ضمن معرفی به نهادهای مرتبط، مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

,

وی ادامه داد: سطح علمی بالا و استعداد خوب جوانان استان خراسان جنوبی باعث شده که این رقابت ها مورد توجه جوانان متخصص استان قرار گرفته و تیم های برتر این استان که به مرحله کشوری راه پیدا کردند رقابت های جدی با استان های بزرگ و برخوردار داشته باشند.

,

سردار قاسمی گفت: در دوره گذشته این رویداد در سال ۹۸، تیم نرم افزار استان خراسان جنوبی طی رقابت ۴۸ ساعته در تهران رتبه دوم کشوری را کسب کرد.

,

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در پایان با اشاره نحوه ثبت تام در این رویداد، تصریح کرد: علاقه مندان جهت ثبت نام تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۱۰ آبان ماه فرصت دارند تا به لینک  https://event.bsjmajazi.ir مراجعه کنند و مراحل ثبت نام را تکمیل کنند.

,

وی افزود: همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۰۹۱۵۶۶۴۷۹۹۳ و یا ای دی @matnaskh در فضای مجازی تماس بگیرند.

,

انتهای پیام/

]
سردار قاسمی از برگزاری مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج از ۱۲ تا ۱۴ آبان ماه در خراسان جنوبی خبر داد.