گفتمان ناب «هنر انقلاب» با کار ارزنده ماندگار می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، میثم مرادی بیناباج ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رییس جدید حوزه هنری لرستان اظهار داشت: مجموعه حوزه هنری استان لرستان از نظر امکانات، تجهیزات و سخت افزا بسیار توانمند است و جزء معدود استان هایی است که امکانات این حوزه خوب و مساعد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: در همین راستا با وجود چنین امکاناتی، فرصت برای فعالیت، تولید و برگزاری رویدادها و اقدامات دیگر فراهم است که در حوزه هنر انقلاب اسلامی فعالیت هایی صورت گیرد.

,

معاون راهبری استان‌های حوزه هنری کشور تصریح کرد: اگر بخواهیم حوزه هنری را با یک نام بشناسیم، فعالیت و عمر آن در ثبت و ضبط خاطرات دفاع مقدس، مبارزان انقلاب و سایر ماجرا و اتفاقات این دوران است که لرستان یکی از استانهایی بوده که سرشار از سوژه ها و موضوعاتی است که در دفاع مقدس شاهد آن بودیم که تاکنون به بخش اندکی از آن پرداخته شده است.

,

مرادی بیناباج با اشاره حوزه تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: در این حوزه خیلی کار باید انجام شود و با توجه به تعداد عناوینی که تاکنون انجام شده، نشان دهنده توانمندی برجسته تاریخ شفاهی انقلاب در لرستان بوده از جمله بلدچی که کار بسیار ارزشمندی است.

,

وی بیان کرد: امیدواریم جبهه فرهنگ و هنر انقلاب در استان با پرچم داری حوزه هنری بتواند روزهای درخشانی را پیش رو داشته باشد و این با یاری هنرمندان و پشتیبانی مسئولان امکان پذیر است.

,

معاون راهبری استان‌های حوزه هنری کشور با اشاره به معارفه مدیر جدید این حوزه گفت: امروز کسی سکاندار این حوزه می شود که از خانواده حوزه هنری است، وی وجه تعلق خاطر و مجاهدت در تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دارد.

,

مرادی بیناباج خاطرنشان کرد: همچنین رئیس اسبق که سالها فعالیت در این حوزه داشتند، از مدیران با سابقه حوزه هنری است و در استان های مختلفی حضور موثر و ارزنده ای داشته که تلاش کردند گفتمان ناب هنر انقلاب را جاری کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
مرادی بیناباج با اشاره به ضرورت فعالیت بیشتر در حوزه تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی، گفت: گفتمان ناب هنر انقلاب را می‌توان با کار ارزنده جاری کرد.