منشور توسعه شهر تربت حیدریه در حال تدوین است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ اردشیر ریاحی، رییس شورای شهر تربت حیدریه  صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر اظهار کرد: جمعی که اکنون میهمان جلسه هستند یقینا افرادی هستند که در ۴ سال آینده در مجموعه مدیریت شهری فعالیت خواهند کرد. مدیران و نیروهای حال حاضر شهرداری افرادی متخصص و متعهد هستند که سرمایه های شهر و شهرداری هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: همه شاهد هستیم که کارکنان و کارگران شهرداری تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان انجام می دهند و علی رغم اینکه با کمترین حقوق و مزایا، آن هم با تاخیر چند ماهه، سعی دارند رضایت مردم را جلب کنند.

,

ریاحی گفت: متاسفانه عده ای قلیل با اقدامات غیر اخلاقی و خلاف قانون و ضوابط و در تضاد با معیارهای انقلاب اسلامی موجب بدنام کردن کارکنان شریف شهرداری شده و موجب ناامیدی شهروندان از مجموعه شهرداری و نگرانی مدیران با اخلاق و اعضای شورای اسلامی شهر می‌شوند..

,

رییس شورای شهر تربت حیدریه خاطر نشان کرد: البته شهروندان سره را از ناسره تشخیص می‌دهند اما همین تعداد اندک هم نباید در شهرداری باشند، ما بدون ملاحظه و رعایت جایگاه این خاطیان عذرشان را می‌خواهیم و مفسدین و دلالان سوداگر بدانند در صورت برخورد با افراد خاطی و خیانتکار عاقبت بدی در انتظارشان خواهد بود..

,

 وی افزود: در این شرایطی که در فضای مجازی هر روز و هر لحظه شاهد هستیم که خبط و خطای کرده و ناکرده را بدون درنظر گرفتن واقعیات و مستندات منتشر می شود و باید عقوبت کارهای نکرده را نیز بدهی، جایز نیست که تخلفاتی صورت بگیرد و افرادی با سوء نیت در پی بدنام کردن کل مجموعه شهرداری و شورای شهر باشند.

,

ریاحی اظهار داشت: باید دست در دست هم دلسوزانه و متعهدانه شهرداری را از شرایط موجود خارج کنیم و وجه و اعتبار آن را احیا کنیم، هنوز حدود ۲ ماه از فعالیت شورای ششم می‌گذرد و ما در ابتدای راه هستیم، اما به اندازه ۶ سال تهمت و تخریب و انتقاد را در فضای مجازی شاهد بودیم.

,

ریاحی بیان داشت: آنچه که در سطح کشور، استان و شهر تمام مدیریت ها را تحت الشعاع قرار داده و موجب حیف و میل بیت المال و شرایط کنونی شدده نگاه جناحی و سیاسی به مدیران و سیاسی عمل کردن ها است.

,

 وی گفت: علاوه بر وظایف قانونی هر مدیر و مسؤل و کارمند و کارگر و شهروندی در هر نهادی؛ شرف، وجدان و انسانیت حکم می کند برای توسعه و اعتلای نام شهر دلسوزانه تلاش کنیم و از ایجاد تفرقه جلوگیری کنیم.

,

 اردشیر ریاحی با اشاره به قوانین و مقررات دست و پاگیر موجود در شهرداری گفت: اگر بخواهیم در شهرداری بر اساس قوانین و مقررات بالادستی عمل کنیم، هیچ کاری پیش نمی رود و نمی توانیم پاسخگوی شهروندان باشیم، لذا نیاز است تا در اجرای قوانین انعطاف به خرج دهیم..

,

وی در خصوص  منشور توسعه شهر نیز گفت:  اجرای این منشور نیاز به عزم راسخ مدیریتی دارد و باید با ارتباط تنگاتنگ معنوی و قانونی ، همدلی و شفافیت در جهت تحقق آن گام برداریم،  این منشور در حال حاضر فقط سرفصل است و برای تکمیل شدن و شرح و بسط دادن آن نیاز به کار کارشناسی بیشتری دارد اما برای اجرایی شدنش  به کمک اعضای محترم شورای اسلامی شهر، مدیران و کارمندان دلسوز و علاقمند و با انگیزه و شجاع و سالم و با تعصب  شهرداری و  شهروندان شریف و قدرشناس تربت حیدریه نیاز داریم.

,

انتهای پیام/

]
ریاحی با بیان اینکه منشور توسعه شهر تربت حیدریه در حال تدوین است، افزود: باید با عزمی راسخ، ارتباطی تنگاتنگ و معنوی ، همدلی و شفافیت برای اجرای این منشور گام برداریم.