۷۱ جایگاه استان یزد در مدار قرار گرفت/ امکان دریافت سوخت به صورت سهمیه ای از ۳جایگاه شهر یزد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلالی، مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه تیم‌های فنی این شرکت تا صبح امروز مشغول فعالیت بوده اند اظهار داشت: با تلاش تیم های فنی در استان یزد تاکنون۷۱جایگاه در مدار قرار گرفته است که مردم می توانند به صورت آفلاین و با نرخ بنزین ۳هزارتومان سوخت مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,
وی ادامه داد: خوشبختانه در شهر یزد سه جایگاه شاهدیه، دانشگاه و صلاح نسب امکان دریافت سوخت به صورت سهمیه ای نیز مهیا شده است.
,
 
,
جلالی با تاکید بر اینکه تمامی پرسنل شرکت پخش فرآورده های نفتی در حال تلاش هستند تا مشکل به صورت کامل تا ظهر امروز برطرف شود خاطرنشان کرد: از صبوری و همراهی مردم در این مدت تشکر می نمائیم که شرایط را درک کرده و همراهی بسیاری خوبی داشته‌اند.
,
 
,
مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد در پایان تصریح کرد: به تدریج امکان دریافت سوخت به صورت سهمیه ای در دیگر جایگاههای سطح استان تا ظهر امروز انشااالله مهیا خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
جلالی گفت: در سطح استان یزد۷۱ جایگاه در مدار قرار گرفته و مردم می‌توانند با نرخ ۳هزار تومان اقدام به دریافت بنزین نمایند و همچنین ۳جایگاه نیز مردم می‌توانند از طریق کارت سوخت اقدام به دریافت سوخت کنند.