اگر ترابی کارت زرد می‌گرفت، پرسپولیس در دقیقه ۸۰ بازی ۱۰ نفره می‌شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایزد سیف‌الله‌پور درباره شکست 2 بر یک نساجی مازندران مقابل پرسپولیس اظهار داشت: این نتیجه مقابل پرسپولیس رقم خورد. نیمه دوم بازی در اختیار ما بود و باید به این بازیکنان افتخار کرد. حداقل پنج بازیکن ما زیر 23 سال دارند. اگر داور درباره مهدی ترابی کم‌لطفی نمی‌کرد و قبل از آن به او کارت زرد می‌داد، پرسپولیس در دقیقه 80 بازی 10 نفره می‌شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با تمجید از شاگردان الهامی تصریح کرد: به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم، اما نساجی هم تیم خیلی خوبی بود و تلاش می‌کنیم نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم. از ساکت الهامی بابت آماده‌سازی این تیم خوب تشکر می‌کنم.
,
 
,
 
,
 مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در مورد وضعیت ورزشگاه شهدای ساری خاطرنشان کرد: این ورزشگاه در اختیار باشگاه ماست و از مجموعه ورزش استان تشکر می‌کنیم. شرایط ورزشگاه شهدای ساری برای دیدار دو هفته آینده مقابل صنعت نفت آبادان بهتر می‌شود.
,
 
,
سیف‌الله‌پور درباره درخواست باشگاه‌های استقلال و تراکتور تبریز برای در اختیار گرفتن درآمد حاصل از تبلیغات محیطی و در پاسخ به این پرسش که آیا نساجی فصل گذشته از تبلیغات محیطی، درآمدی داشته است یا خیر، گفت: ما فصل گذشته از این بخش درآمد داشته‌ایم، اما در نشست این هفته هیئت مدیره در این باره تصمیم می‌گیریم. تبلیغات محیطی تاکنون در اختیار سازمان لیگ بوده است و ما هم تمکین کرده‌ایم.
,
 
,
 
,
وی درخصوص اعتراض مالک باشگاه تراکتور به حمایت نشدن باشگاه‌های خصوصی بیان کرد: زنوزی واقعیت را گفته است. باشگاه‌های تراکتور و نساجی خصوصی هستند و هیچ حمایتی از بخش خصوصی انجام نمی‌شود. انتظار داریم دولت جدید به بخش خصوصی کمک کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران اعتقاد دارد پرسپولیس از دقیقه ۸۰ دیدار مقابل شاگردان الهامی باید ۱۰ نفره می‌شد.