استقرار ۳۳ اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی مازندران
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباسعلی نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به در پیش بودن فصل سرما، اظهار کرد: در حال حاضر ۳۳ اکیپ راهداری در قالب ۲۵۰ ماشین و ۳۵۰ راهدار در محورهای مواصلاتی استان مستقر و در حالت آماده باش هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران آسایش و آرامش در جاده ها را حاصل تلاش و کوشش راهداران برشمرد و افزود: طول محورهای برفگیر مازندران ۳ هزار و ۷۰۰ کیلومتر با ۱۳ گردنه به طول ۷۰۰ کیلومتر است که این اداره کل ۲۲ راهدارخانه را در محورهای مواصلاتی استان تجهیز نموده و آمادگی کامل برای سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان را دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: این اداره کل به منظور حفظ ایمنی جاده ها و تردد روان وسایل نقلیه و جلوگیری از بروز سوانح رانندگی با کلیه امکانات و اکیپ های راهداری خود آمادگی کامل برای عملیات راهداری را دارد.

نجفی با اشاره به اینکه در حال حاضر تمامی محورهای اصلی و شریانی استان باز و تردد در آنها برقرار است، گفت: با توجه به کاهش دما در سطح محورهای کوهستانی به کلیه رانندگانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی را دارند توصیه می شود ضمن رعایت قوانین و مقرارت ، تجهیزات و امکانات ایمنی را همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از برگزاری مانور آمادگی راهداری زمستانی در مازندران در هفته جاری همزمان با هفته پدافند غیر عامل خبر داد و بیان کرد: رزمایش پدافند زیستی محیطی در این هفته اجرا می‌شود.

نجفی از کنترل گشت راهداری شبانه و روزانه در محورها خبر داد و گفت: مانور هماهنگی با راهدارخانه‌های محورهای مواصلاتی در آستانه فصل سرما برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
عباسعلی نجفی از برگزاری مانور آمادگی راهداری زمستانی در مازندران با استقرار ۳۳ اکیپ راهداری خبر داد.