تفکیک زباله از مبدا با نصب مخازن هوشمند در شهر اردبیل
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما، میرمحمد سیدهاشمی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با اشاره به شرایط بحرانی حوزه خدمات شهری، اظهار داشت: در وهله اول باید دغدغه پیمانکاران را در بهبود فرآیند رفت و روب کاهش دهیم و ماشین‌آلات، تجهیزات و امکانات آنها را به روز کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی افزود: با گذر از روش‌های سنتی باید با نصب مخازن هوشمند زباله و اجرای طرح تفکیک از مبدأ به روند رفت و روب سرعت بدهیم.

,

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل  با اشاره به اعمال جریمه برای شرکت پیمانکاری رفت و روب شهری، گفت: امکان بروز فساد در این فرآیند وجود دارد و به جای جریمه بهتر است با ترغیب پیمانکاران به بهبود شرایط از حالت سنتی به سمت مکانیزه و روش‌های هوشمند در جمع‌آوری زباله حرکت کنیم.

,

سیدهاشمی ابراز داشت: نصب مخازن هوشمند زباله از درخواست‌ها و مطالبات شورای شهر است که این امر می‌تواند به عملیاتی شدن طرح تفکیک از مبدأ نیز کمک کرده و مردم را ترغیب به این امر کنند.

,

وی به برگزاری مناقصه در مناطق مختلف شهر برای انتخاب پیمانکار اشاره کرد و افزود: نباید در این حوزه کارها تعطیل و یا به سمت سهل‌انگاری پیش برود بلکه در سه سال پیش رو باید جهت‌گیری‌ها شکل صحیح و درستی به خود بگیرد.

,

سید هاشمی اضافه کرد: کنترل و نظارت یکی از مأموریت‌ها و مسئولیت‌های اصلی شورای شهر است و در کنار آن در نامه‌ای از شهردار اردبیل خواسته‌ایم تا گزارش عملکرد شش ماهه خود را به شورا ارائه کند تا جلوی انحرافات و برخی از تخلفات احتمالی گرفته شود.

,

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل تصریح کرد: با ارائه گزارش دخل و خرج شهرداری به صورت جامع و کامل و در عین حال شفاف به اطلاع مردم می‌رسد و در کنار آن نمایندگان مردم در پارلمان محلی نیز در جریان امور قرار می‌گیرند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
نائب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: باید با گذر از روش‌های سنتی، نصب مخازن هوشمند زباله و اجرای طرح تفکیک از مبدأ، به سرعت و کیفیت رفت و روب شهری بیفزاییم.