قدرت نفوذ انقلاب اسلامی در کشورهای غربی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در دیدار با مسئولین و اعضای تشکل های دانش آموزی و بسیج دانش آموزی استان خراسان جنوبی، اظهار کرد: کار شما بسیار سخت است اما خیلی پر اهمیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، ,

وی افزود: بنده و شما موظف هستیم در حد استعداد خودمان زمینه سازی کنیم.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی بیان کرد: طی گذشت بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب خاطرات شیرین زیادی داریم و هرجا موانع قوی شده و میخواسته انقلاب را زمین گیر کند و حتی کارشناسان به عنوان کارشناسی گفتند جمهوری اسلامی تمام است اما اینگونه نشده است و جمهوری اسلامی همچنان پابرجاست.

,

آیت الله عبادی عنوان کرد: دشمن در فتنه ۸۸ گفت کار جمهوری اسلامی تمام است اما ۹ دی که پیش آمد نشان داد که انقلاب اسلامی تمام شدنی نیست.

,

وی اظهار کرد: دشمن دو سال و نیم قبل می‌گفت که دیگر ۱۳ آبان، ۹ دی و ۲۲ بهمن نیست اما چه شد؟ جمهوری اسلامی پابرجاست اما دشمن نیست.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: اینها مطالبی است که به صورت کرامت گونه وقتی آیه یاس همه جا را پر می‌کند خداوند الهام گونه بر زبان مقام معظم رهبری انقلاب جاری می‌کند.

,

آیت الله عبادی خاطرنشان کرد: در جریانات سخت دولت اصلاحات از همه جا آیه یاس می‌بارید و وقتی از مقام معظم رهبری سوال کردند شرایط به کجا می‌رسد در آن شرایط فرمودند من افقها را روشن می‌بینم.

,

وی بیان کرد: در همین چند سال قبل که قداره‌ها از رو بسته شد بود مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم انقلاب را ارائه کردند.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: بیان کردن کلمات کلیدی از جمله دولت اسلامی و جامعه اسلامی برای این است که باید از نظر روحیه به سال‌های ۶۰ برگردیم درست است که جمهوری اسلامی و دولت قوی است اما از نظر روحیه نیازمند روحیات دهه ۶۰ هستیم.

,

آیت الله عبادی عنوان کرد: اگر با این قدرتی که در حال حاضر داریم آن روحیه انقلابی دهه ۶۰ باشد جامعه اسلامی محقق می‌شود و مردم به این باور می‌رسند که دیگر برای هیچ قدرتی به جز قدرت خدا حساب باز نکنند.

,

وی با بیان این‌که از نظر سیاسی، کارشکنی و کرونایی مشکلاتی وجود داشت، افزود: اما مجلس جدید مجلس انقلابی شد و در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ رئیس جمهوری انتخاب شد که حزب اللهی و انقلابی است. چگونه این کارها انجام شد؟

,

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: انتخاب‌های خوب در شورای اسلامی شهرهای مختلف کشور، ریاست جمهوری و مجلس نشان از قدرت و امید به خداوند است.

,

آیت الله عبادی افزود: قوی‌تر از همیشه، با قدرت و استقامت این راه خدا را ترغیب کنید. امروز ایران در سطح جهان قوی است و قدرت نفوذ انقلاب اسلامی در کشورهای اروپایی حرف اول را می‌زند و همه خواستار عدالت هستند.

,

انتهای پیام/

]
آیت الله عبادی با بیان اینکه قوی‌تر از همیشه، با قدرت و استقامت این راه خدا را ترغیب کنید، گفت: امروز ایران در سطح جهان قوی است و قدرت نفوذ انقلاب اسلامی در کشورهای اروپایی حرف اول را می‌زند و همه خواستار عدالت هستند.