محتواسازی مسابقات تولیدات موبایلی، یکی از رسالت هایی که فارس باید به آن توجه بیشتری داشته باشد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، حشمت کوشکی مدیر کل سازمان آموزش فنی و حرفه ای فارس امروز 12آبان ماه در حاشیه بازدید از مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج که در شیراز و توسط سازمان فضای مجازی فارس برگزار شد، گفت: این مسابقات بیشتر بحث تولید محتوا را دارد و بنده معتقدم یکی از رسالت هایی که استان فارس باید به آن توجه بیشتری داشته باشد، بحث محتوا سازی و برگزاری مسابقات انیمیشن و تولیدات موبایلی و کامپیوتری است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
وی افزود: چند روز گذشته در سازمان فنی و حرفه ای فارس شاهد برگزاری مسابقات ملی مهارت در رشته های گرافیک و طراحی نرم افزارهای تجاری بودیم که به صورت شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود و در سال 2022در شانگهای چین برگزار می‌شود.
,
 
,
کوشکی با بیان اینکه مسابقات امروز نمونه بسیار خوبی بود، اظهار کرد:  اگر ما بتوانیم بر اساس استانداردهای بین المللی حرکت کنیم و مسابقات را با مسابقات جهانی طبیق دهیم به نظر  کار بسیار ارزشمندی است.
,
 
,
در این بازدید پیشنهادات مختلفی داده شد و مقرر شد در اولین فرصت با متولیان امر جلساتی گرفته شودتا در جهت رشد و شکوفایی شرکت کنندگان بعد از مسابقات آموزش های تکمیلی داده شود تا بتوانیم ارتباطات و تفاهمنامه مشترکی داشته  باشیم که این گونه رشته ها و تولیدات در  استان فارس بیشتر دنبال شود.
,
 
,
وی در ادامه اظهار کرد: وقتی به کشورهای جهان نگاه میکنیم و میبینیم دارند برای ما تولید محتوا می‌کنند و ما بنشینیم و فقط این تولیدمحتواها را گوش کنیم، اتفاقی میافتد که شایسته نیست.
,
 
,
وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص فضای مجازی که فرمودند، «من اگر رهبر نبودم به سمت فضای مجازی و مدیریت این فضا حرکت میکردم»، گفت: این حرف  بزرگی است و به ما هشدار می دهد که فضای مجازی را نادیده نگیریم .
,
 
,
کوشکی تصریح کرد: اگر ما فقط نظاره گر و استفاده کننده از تولید محتوا هایی باشیم  که در فضای مجازی توسط دیگران انجام  می‌شود، قطعا در آینده با شکست مواجه خواهیم شد.
,
 
,
وی در خصوص مسابقات تولید محتوای بسیج عنوان کرد: ما معتقدیم پس از معرفی نفرات برتر در هر رشته بایستی افراد را ساماندهی و مدیریت کنیم و در صورت نیاز آموزش های تکمیلی داده شود تا در آینده شاهد برگزاری اینگونه رویدادها در گروه های سنی مختلف باشیم.
,
 
,

انتهای پیام/

]
کوشکی در حاشیه بازدید از مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج گفت: یکی از رسالت هایی که استان فارس باید به آن توجه بیشتری داشته باشد، بحث محتوا سازی و برگزاری مسابقات انیمیشن و تولیدات موبایلی و کامپیوتری است .