پیکر مادر نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تشییع و تدفین شد+تصاویر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  صبح زاگرس، صبح امروز با حضور مسئولان استانی و کشوری مراسم تشییع و تدفین پیکر مادر آیت الله حسینی امام جمعه شهر یاسوج در یاسوج انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
آیت الله ملک حسینی در این مراسم با بیان اینکه مرگ پایان حیات دنیا و آغاز حیات اخروی انسان است گفت: مرگ آغاز قبر و سوال از انسانهاست، قبر گاه قبر خاکی است و گاه قبری است به وسعت برزخ ، اولین اتفاق اتفاق صبر است، صبر مقوله انسانی است ، قرآن میفرمایید بشارت باد بر صابران .
,
 
,
 وی ادامه داد: صبر انسان یک اتفاق درونی است، معلوم می شود که انسان به گونه ای باشد که تمامی وجودش از مبدااست و همه چیزش خدا و معاد است، این مادر شهید این خواهر شهید از این قاعده مستثنی نیست، باید درس گرفت، چنین باشیم . وقتی برای یک میت طلب مغفرت میشود خودمان را آمرزیده کنیم.
,
 
,
آیت الله ملک حسینی ادامه داد: بشارات صابران همه چیزش صبر است، اما این برای ما و برای هرکس که پا به قبر میگذارد اتفاقاتی ساده نیست سخت است، بانوی که تربیت کرد انسانی واراسته همچون آیت الله حسینی را .. مادر بزرگی که شهید از آن خانه پا گرفت .. مادری که در خانه ای بود که برادرش شهید است، خودمان را برای مرگ برای قبر آماده کنید.
,
 
,
وی افزود: همه آمدید، اما مادرش فاطمه زهرا وصیت کرد . غریبانه این مادر ؛دختر رسول خدا بود اما ظلم ظالمان و نکبت آن کافران باعث شد که شوهرش علی ولی الله او را شبانه غسل کند و شبانه به خاک بسپارد.
,
 
,
آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در پایان  مراسم بیان کرد: از همه عزیزان که در تشییع پاک مادری دل سوخته و مهربان که سالهای سال رنج بسیار کشید و بیماری بسیار کشید قدردانی میکنم ،سایه مادرانتان بر سر شما مستدام باد، اگر امروز چیزی دارم به واسطه پدر و مادرم و دعای مادرم بوده است، دست مادرانتان را ببوسید، جای خالی مادر وقتی از دار دنیا رفت بسیار دردناک است، سخت است که انسان جای خالی مادر را ببیند.
,
 
,
تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

,
,
, ,
 
,
, , , ,
 
,
, , , ,
 
,
, , , ,
 
,


خبرنگار: باقرزاده
انتهای پیام/
, , , ,
,
,
]
مادر آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد امروز تشییع و به خاک سپرده شد.