پیشنهاد تغییر ساعت منع تردد شبانه در استان تهران به ساعت ۲۴
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن منصوری عصر دوشنبه در جلسه شورای ترافیک با تاکید بر اینکه یکی از موارد حل ترافیک موضوع طرح است اظهار داشت: ضروری است که ساعت طرح ترافیک از اول آذرماه به حالت قبل برگردانده شود و اقدامات خلاقانه و ناظر به اقدامات عملیاتی در حوزه مترو، حمل و نقل ریلی، ورود و خروج خودروها و غیره جهت کنترل ترافیک اعمال شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
استاندار تهران در خصوص طرح تردد شبانه گفت: در این خصوص نظر کارشناسی شده به ستاد ملی کرونا ارائه شده و دلیل استمرا ر طرح جلوگیری از عادی انگاری مطرح شده است.
,
 
,
وی با بیان اینکه با آئین‌نامه‌های مختلف مانند تغییر ساعت منع تردد و طرح زوج و فرد می‌توان به طور موقت ترافیک را کاهش داد، اما باید عرضه و تقاضای وسایل نقلیه خانوار را کنترل کرد افزود: استانداران البرز و مازندران مکاتباتی در خصوص عدم هماهنگی طرح‌های ورودی و خروجی استان با استان‌های همسایه داشته اند که در این زمینه هماهنگ با استان‌های مجاور ایجاد شود.
,
 
,
منصوری با اشاره به اینکه بخشی از موضوع ترافیک تهران استانی است عنوان داشت: شاهد هستیم که به طور روزانه از شهرستان‌ها ترددهای زیادی به تهران انجام می‌شود و در خصوص حمل و نقل عمومی نیز باید بگوییم که توسعه حمل و نقل ریلی نسبت به اتوبوس‌ها راه حل بهتری هستند و باید برای حومه تهران نیز، مترو گسترش پیدا کند.
,
 
,
استاندار تهران اظهار داشت: ️منع تردد شبانه از لحاظ کارشناسان کرونایی و نیروی انتظامی تأثیر بسزایی در مدیریت کرونا و عبور و مرور ندارد، اما در نهایت تصمیم تغییر این امر برعهده ستاد ملی کرونا است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
استاندار تهران با تاکید بر بازگشت ساعت طرح ترافیک از اول آذرماه به حالت قبل گفت: پیشنهاد تغییر ساعت منع تردد شبانه به ساعت ۲۴ به ستاد ملی کرونا ارائه شده است.