تنها ۵۶ واحد از صنایع سمنان با تمام ظرفیت فعالیت می کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به‌ نقل از مرآت، سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان با حضور در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان و گفت و گو با مدیران و کارشناسان این سازمان گفت: وزارت صمت یکی از مجموعه های اداری کشور که بیشترین ارتباط و تعاملات با مردم را دارد و دستگاهی که نقش اساسی را در تحقق شعار سال ایفا خواهد کرد، سازمان صمت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی افزود: تنها ۵۶ واحد صنعتی استان با ۱۰۰ درصد ظرفیت مشغول به فعالیت است.

,

 

,

, ,

هاشمی با بیان اینکه احیاء واحدهای راکد و نظارت بر بازار ، انتظار ما از سازمان صمت استان است خاطر نشان کرد: بحث بازار، یکی از مباحث بسیار مهم کشور است و لازم است کارشناسان سازمان صمت، نظارت خود را بر بازار تشدید و از وجود مردم و‌ پتانسیل عمومی استفاده کند.‌

,

استاندار سمنان با اشاره به وضعیت کرونا تصریح کرد: یکی از مهمترین وظایف سازمان صمت در حال حاضر،  نظارت بر حوزه بازار در بحث رعایت پروتکل های بهداشتی است.‌

,

وی ادامه داد: تمام دستگاه ها باید بدنبال امید بخشی، افزایش اعتماد و رضایتمندی مردم باشند.‌

,

سازمان صمت در برخی شهرستان ها، ساختار و چارت رسمی ندارد

, سازمان صمت در برخی شهرستان ها، ساختار و چارت رسمی ندارد, سازمان صمت در برخی شهرستان ها، ساختار و چارت رسمی ندارد,

علی تشنه دل، رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان در دیدار با استاندار سمنان گفت: سبک مدیریت جهادی دولت مردمی رئیسی، با زیست بوم  مدیریتی کشور مطابقت دارد و حضور استاندار سمنان را در سازمان صمت استان به فال نیک ‌می گیریم.

,

تشنه دل با بیان اینکه کارشناسان این سازمان از نیروهای باتجربه، زبده و عاشق کار می باشند خاطر نشان کرد: غرب استان، مرکز تمرکز صنایع استان است ولی نیروی انسانی بسیار کمی در اداره صمت شهرستان گرمسار در حال انجام وظیفه است.

,

 

,

, ,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به وضعیت برخی از شهرستان های استان عنوان کرد: در برخی شهرستانهای استان، این سازمان ساختار و چارت رسمی ندارد که این مسئله برای انجام ماموریتهای این مجموعه مشکل آفرین است.

,

وی افزود: در گذشته در حوزه معدن شورای تعامل داشتیم که احیاء مجدد این شورا می تواند تاثیر بسزایی در رضایتمندی مردم از این سازمان ایفا کند.

,

انتهای پیام/‌

]
هاشمی با اشاره به وضعیت واحد های صنعتی استان گفت: تنها ۵۶ واحد صنعتی استان با ۱۰۰ درصد ظرفیت مشغول به فعالیت است.