برخورد با دزدان دریایی آمریکا اشراف امنیتی سپاه را نشان داد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحمت‌الله فیروزی پوربادی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز درباره اقدام اخیر نیروی دریایی سپاه در برخورد با دزدان دریایی آمریکایی اظهار داشت: سپاه در اقدام اخیر خود علیه ناو آمریکایی، اقتدار نظام و اشراف عملیاتی خود را به معنای واقعی به معرض نمایش گذاشت و نشان داد که سپاه پاسداران در پاسداری از منافع ملی و عزت و اقتدار ایران اسلامی ذره‌ای از آرمان‌ها و وظایف تعیین‌شده عقب‌نشینی نخواهد کرد.

وی با بیان این مطلب که اشراف عملیاتی سپاه و ارتش بر بستر دریا و اقیانوس‌ها به مراتب بیشتر از کشورهای منطقه است، گفت: کمتر کشوری فکر می‌کرد که سپاه بتواند مقابل دزدان دریایی آمریکا و ناوهای آمریکایی بایستد و با اقتدار با اقدام مذبوحانه آنها مقابله کند.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: استقلال و قدرت جمهوری اسلامی ایران باعث شده تا هیچ کشوری جرئت دخالت در امور داخلی ایران را به خود ندهد و حتی از اینکه به منافع و منابع کشورمان تعدی کنند را ندارند.

فیروزی پوربادی معتقد است که خون شهید سلیمانی‌ها و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، به ایران عظمت و عزت بخشیده است و امروز به معنای واقعی کلمه اقتدار را لمس می‌کنیم.

وی با بیان اینکه قدرت نظامی و میدانی جمهوری اسلامی دستان مذاکره‌کنندگان را پرتر از قبل کرده است، افزود: مذاکرات برجامی که آذر ماه برگزار می‌شود، برای ایران بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا قرار است ترکیب دیپلماسی و میدان در مذاکرات وین به نمایش گذاشته شود و به غرب نشان خواهیم داد که مذاکره برای مذاکره هدف ما نیست و نگاه یک‌طرفه هرگز نمی‌پسندیم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مذاکراتی که دولت سیزدهم با طرف‌های برجام انجام خواهد داد از سر ضعف نخواهد بود، گفت: دولت سیزدهم در این مذاکرات کاملاً هوشمندی و زکاوت به خرج خواهد داد و تلاش می‌کند از موضع قدرتمندانه و هوشمندانه پای میز مذاکره بنشیند تا از منافع کشور دفاع کن و مسیر مذاکرات را به سمت تعامل همه‌جانبه و نفع جمعی پیش ببرد.

انتهای پیام/*

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
رحمت‌الله فیروزی پوربادی اقدام سپاه در برخورد با دزدان دریایی آمریکا را به معنای نمایش اشراف امنیتی سپاه در آب‌های آزاد تفسیر کرد.