"سولدو" رسماً سرمربی تراکتـور شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، «زوانیمیر سولدو» سرمربی اهل کشور کرواسی پس از توافق با مسئولان باشگاه تراکتور بامداد امروز وارد تبریز شد و بلافاصله با حضور در دفتر این باشگاه قرارداد خود را امضاء کرد و رسماً به عنوان سرمربی جدید تراکتور معرفی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

این مربی ۵۴ ساله با سابقه سرمربیگری در تیم‌های دیناموزاگرب کرواسی، اف‌سی کلن آلمان و آدمیرا واکر اتریش و فعالیت به عنوان دستیار فلیکس ماگات آلمانی جانشین فیروز کریمی در تراکتور شد.

,

سرمربی جدید تراکتور، کسب دو جام قهرمانی در کرواسی را در کارنامه مربیگری‌اش دارد و همچنین با بازیکنان سرشناسی همچون ماریو مانژوکیچ، لوکا مودریچ و لوکاس پودولسکی نیز کار کرده است.

,

ستاره سابق شطرنجی‌ها که ۶۱ بازی نیز در تیم ملی کرواسی بازی کرده و از نسل طلایی کروات‌ها در جام جهانی ۹۸ است، با پذیرش هدایت تراکتور پا به فوتبال ایران گذاشته تا چالش جدیدی را با پرهوادارترین تیم قاره آسیا تجربه کند.

,

سولدو همچنین به عنوان اولین سرمربی کروات تاریخ تراکتور لقب گرفت و در عین حال پس از تونی اولیویرا، ارطغرل ساغلام، جان توشاک، جرج لیکنز و مصطفی دنیزلی، ششمین سکاندار خارجی این تیم در لیگ برتر فوتبال شد.

,

گفتنی است، «فابین کومیجونوویچ» که سابقه مربیگری در تیم‌های دیناموزاگراب و آدمیراواکر را دارد، همراه با سولدو به تبریز آمده است و به عنوان دستیار، او را در تیم تراکتور همراهی خواهد کرد.

,

انتهای پیام/ 

]
ستاره سابق تیم ملی کرواسی با امضای قراردادی رسما به عنوان سرمربی جدید تراکتور و جانشین فیروز کریمی معرفی شد.