سفرهای استانی رئیس جمهور بی‌سابقه در دهه اخیر است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: دولت سیزدهم در شرایط بسیار سختی روی کار آمد که جامعه با مشکلات عدیده‌ای مواجه بود و مردم در حوزه‌های اقتصاد و معیشت با مشکلاتی روبرو بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه دولت جدید با انبوهی از مشکلات مواجه شد اما اعتقاد داشت با همکاری مردم این مشکلات را می‌توان حل کرد، افزود: از آغاز فعالیت دولت اقدامات موثری انجام شده است اگر چه هنوز در حوزه اقتصاد نیازمند زمان بیشتری برای حل مشکلات هستیم.
,
 
,
کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: مشکلات دولت گذشته که به راحتی قابل حل نیست اگر چه دولت برنامه‌ریزی لازم را در این زمینه دارد.
,
 
,
اسماعیلی با اشاره به اینکه سفرهای استانی آیت‌الله رئیسی بی‌سابقه در دهه اخیر است، ادامه داد: در طول 100 روز گذشته رئیس جمهور به مناطق مختلف کشور از جمله استان‌های مرزی سفر کرده و در جریان مشکلات مردم قرار گرفته‌اند.
,
 
,
وی یادآور شد: یکی از دستاوردهای مهم دولت احصای مشکلات و صحبت با گروه‌های مختلف است که این موضوع موجب ایجاد امید در مردم برای حل مشکلات شده است.
,
 
,
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه در حوزه اقتصاد دولت اقداماتی را آغاز کرده است که امیدواریم تا آخر امسال بخشی از مشکلات اقتصادی حل شود، یادآور شد: دولت معتقد به ایجاد عدالت و توزیع عادلانه امکانات و ثروت در کشور است که این موضوع با همکاری مردم تحقق پذیر است.
,
 
,
اسماعیلی بستن بودجه سال آینده بدون کسری را در کاهش تورم در جامعه مهم ارزیابی کرد و گفت: دولت به دنبال این موضوع بوده و اعتقاد دارد باید آثار ارز 4 هزار و 200 تومانی در سفره مردم دیده شود.
,
 
,
وی گفت: اقدامات دولت برای آینده امیدوار کننده است که امیدواریم حداقل در 6 ماهه آینده شاهد کارهای رو به جلو از دولت باشیم.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
محمد اسماعیلی، کارشناس مسائل سیاسی سفرهای استانی آیت‌الله رئیسی را اقدام بی‌سابقه در دهه اخیر عنوان کرد و گفت: ایجاد عدالت مهمترین برنامه دولت جدید است.