مهار تورم توسط دولت سیزدهم، موفقیت بسیار بزرگی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام مهدی بیگ‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران هم‌اکنون با یک دولت مردمی مواجه است و دولت آیت‌الله رئیسی و اعضای کابینه نشان داده‌اند که هم با مردم، صادق بوده و هم در ارتباط با وظایف خود، فعال و پای کار هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: از گویش مردم نیز پیداست که دولت سیزدهم به صورت جدی کار می‌کند و هیچگونه تشریفات و بلوف زدنی هم در کار نیست و تلاش دولتمردان در عمل، مشهود است.

,

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی تصریح کرد: البته قطعاً مردم می‌دانند وضعیت کشوری که متاسفانه چندین سال به سوی بی‌برنامگی، گرانی و تورم می‌رفته را نمی‌شود در 100 روز یا یک سال، اصلاح کرد و به‌طور یقین، دولت فعلی به زمان نیاز دارد تا بتواند مشکلات موجودی که از دولت قبل به جا مانده را حل کند.

,

وی افزود: مشاهده می‌کنیم که دولتمردان در تلاش هستند تا مشکلاتی که بیشتر آن‌ها با معیشت مردم در ارتباط است را حل کنند.

,

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با اشاره به حضور سرزده اعضای کابینه، معاون اول و حتی خود رئیس‌جمهوری در میان مردم، بازار، کارخانجات، ادارت و نهادهای مختلف گفت: این حضور سرزده نشان می‌دهد که دولت سیزدهم به‌صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کند.

,

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم در همین مدت کوتاه توانسته تورم را مهار کند که موفقیت بسیار خوبی است، اظهار داشت: دولت توانسته بر روی قیمت‌گذاری‌ها دست بگذارد البته اگر سرمایه‌داران زالوصفت اجازه دهند.

,

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی خاطرنشان کرد: مردم باید بدانند مملکتی که مدتی با دست سرمایه‌دار چرخیده و سرمایه‌داران به تمام خواسته‌های نامشروع و نامعقول خود رسیده و پول کلانی از مردم به جیب زده‌اند را به این آسانی نمی‌شود مهار کرد.

,

وی افزود: البته دولت در تلاش است و تاکنون نیز تا حدودی توانسته که تورم را مهار کند و این مسیر همچنان ادامه دارد.

,

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان گفت: به دولتمردان توصیه می‌شود از سرمایه‌داران زالوصفتی که مدتی با مدد دولتمردان زمان‌شان خورده‌اند، نترسند و چنان از آن‌ها انتقام بگیرند که مردم راضی باشند.

,

وی افزود: دولتمردان باید در راستای خواسته مردم پیش بروند و دلالان به ظاهر سرمایه‌دار را با قاطعیت تمام به عقب بزنند و بدانند که در این راه هم رهبر معظم انقلاب، حمایت‌شان می‌کنند و هم ملت، پشتیبان آن‌ها هستند تا همه چیز به سمت روشنایی و موفقیت برود.

,

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی با بیان اینکه واکسیناسیون گسترده کرونا، نمونه بارزی از تلاش شبانه‌روزی دولت برای حل مشکلات است، اظهار داشت: ویروس کرونا با تمام توان در کشور میدان‌داری می‌کرد اما وقتی دولت سیزدهم به روی کار آمد، چنان برنامه‌ریزی کرد که اکثر مردم در ماه‌های اخیر واکسینه شده‌اند.

,

وی خاطرنشان کرد: مردمی که برای تزریق واکسن در پشت دروازه‌های مرزی ارمنستان صف می‌کشیدند امروز به راحتی و در نزدیکترین پایگاه به محل سکونت خود واکسن کرونا را تزریق می‌کنند که این امر موفقیت بسیار خوبی است.

,

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با تاکید بر اینکه دولتمردان در کنار تمام این تلاش‌ها باید در گماردن افراد در پُست‌های مختلف، حساس و محتاط باشند تا دوباره گرفتار بعضی از افراد ناصالح نشویم، گفت: دولتمردان اجازه حضور افراد ناصالح در پُست‌ها را ندهند و افراد ناصالح را برکنار کنند تا مردم با انسان‌های لایق، کاردان و مومن مواجه باشند و خستگی، غم و نگرانی‌های چندین‌ساله برطرف شود.

,

وی با بیان اینکه قطعا دولتمردان این نیت پاک را دارند که از اقوام و دوستان خود در جایگاه‌های مدیریتی استفاده نکنند، اظهار داشت: مردم به شدت باهوش و تیزبین هستند و وقتی می‌بینند مسئولی از اقوامش را در کاری گمارده، سریع اعتراض‌ها بلند می‌شود و این نگهبانی مردم از دولتمردان و قانون بسیار خوب و کارگشاست.

,

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی با بیان اینکه آینده‌ای بسیار زیبا و روشنی را برای کشور ترسیم و تصور می‌کنیم، خاطرنشان کرد: دولتمردان خیلی خوب تلاش می‌کنند اما باید از افراد جوان، باتخصص و باایمان استفاده کنند که اهل کار باشد.

,

وی تاکید کرد: باید از نیروهای جوان، باهوش، مومن، ولایی، فعال و اهل کار استفاده شود تا کار کند و نیز کار و تلاش او را ببینند.

,

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی با بیان اینکه تجربه نشان داده که اگر حتی افراد متخصص هم بر سر کار آیند اما متعهد و اهل کار نباشد و تنبل باشد و فقط حرف بزند، مشکلی را حل نمی‌کند، افزود: دولتمردان باید به دنبال افرادی باشند که مومن، خداترس، متخصص و اهل کار باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با بیان اینکه دولت سیزدهم در همین مدت کوتاه توانسته تورم را مهار کند که موفقیت بسیار خوبی است، گفت: دولت توانسته بر روی قیمت‌گذاری‌ها دست بگذارد البته در این راه باید سرمایه‌داران زالوصفت را با قاطعیت به عقب براند.