حماس: برای نهایی شدن توافق تبادل اسرا، برگ برنده داریم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «حسام بدران» عضو دفتر سیاسی حماس اعلام کرد، این جنبش برگ‌های برنده‌ای برای تحقق توافق جهت تبادل اسرا و آزادی اسرای فلسطینی از زندان‌های رژیم صهیونیستی در اختیار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بدران در گفت‌وگو با شبکه «الاقصی» گفت، مسأله اسرا در رأس اولویت‌های حماس است و با تمام ابزارها برای آزادی آنها تلاش می‌کند.
,
 
,
وی افزود، اقداماتی قانونی و بین‌المللی در کنار کار سیاسی برای دفاع از اسرا و حفظ عزت آنها وجود دارد و حماس و دیگر گروه‌ها، اسرا را رها نخواهند کرد.
,
 
,
بدران در ادامه گفت، رژیم صهیونیستی در تلاش است که واقعیت قدس را را در اقدامی سازماندهی شده، تغییر دهد.
,
 
,
وی هشدار داد، مسجدالاقصی و قدس خط قرمز است و هرگونه تعرض به آن بی پاسخ نخواهد ماند و حماس در راه دفاع از این اماکن آماده پرداخت هزینه است.
,
 
,
هفته جاری منابع فلسطینی به روزنامه «العربی الجدید» گفتند، مصر طرحی فراگیر برای حصول آتش‌بس طولانی مدت در نوار غزه آماده کرده است.
,
 
,
 این طرح به چهار پرونده مهم می‌پردازد که قرار است «عباس کامل» رئیس اطلاعات مصر و «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پایان نوامبر درباره آن رایزنی کنند.
,
 
,
در ادامه این گزارش ادعا شده، میان حماس و دیگر گروه‌های فلسطینی درباره این پرونده‌ها توافق شده و میانجی مصری پس از دیدار با مقامات صهیونیست، نتیجه را به گروه‌های فلسطینی منتقل خواهد کرد.
,
 
,
العربی الجدید افزود، طرح مصر شامل آتش‌بس پنج تا ده ساله در نوار غزه، اجرای تبادل اسرا، تسهیل بازسازی غزه و بازگشت زندگی به آن و تشکیل دولت وحدت ملی فلسطینی است.
,
 
,
منبع: فارس
,
 
,
انتهای پیام/
]
عضو دفتر سیاسی حماس ضمن اعلام اینکه مسأله اسرا در رأس اولویت‌های این جنبش است، تصریح کرد، برای آزادی اسرا برگ برنده در اختیار دارد.