ماجرای حمایت دفتر رئیس‌جمهور از زائران گلستانی در مشهد مقدس
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از گلستان ما؛ فارغ از نگاه‌های سیاسی، اقدامات دولت سیزدهم در مقایسه با دولت پیشین و در ماه‌های اولیه، بسیار امیدوارکننده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

دولت رئیسی تلاش کرد که در این ماه‌ها به مطالبات توجه کند و در چند ماه اخیر پیگیری ویژه‌ای در این زمینه انجام شد تا بتوانند به سرانجام برسد و کرامت آنها حفظ شود.

,

دیدار های مردمی و نشستن پای درددل مردم محروم و عشایر، حضور به موقع در بین مردم در حوادث مختلف باعث امید و آرامش نسبی در بین مردم شده و این مسئله باعث افزایش محبوبیت رئیسی در بین مردم شده است.

,

پیگیری مشکلات مردم از سوی مسئولان دولت سیزدهم باعث شده که بسیاری از مردم به آینده خوشبین باشند و امید آن می رود که در استان های کشور نیز به تاسی از رئیس جمهور مدیران اینگونه عمل کنند.

,

یکی از جلوه های مردمی بودن آیت الله رئیسی در پیگیری مشکل 600 زائر گلستانی در ایام شهادت امام رضا (علیه السلام) بر می گردد.

,

حجت الاسلام عباس گرزین در این زمینه در گفتگو با خبرنگار ما می گوید: در آن مقطع در ترمینال مشهد اتوبوس وجود نداشت و زائران  با افزایش چند برابری قیمت بلیط ها  رو به رو بودند.

,

وی می گوید: یکی از زائران گلستانی در آن زمان تصمیم می گیرد که این مسئله را با دفتر ریاست جمهوری در میان بگذارد و به گفته این زائر شماره دفتر نهاد ریاست جمهوری را از اینترنت جستجو می کند و در ساعت 20 شب با فردی که در نهاد ریاست جمهوری مشغول به کار بوده این مسئله را در میان می گذارد.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان افزود: بنا به گفته زائران با پیگیری های دفتر نهاد ریاست جمهوری اتوبوس برای برگشت زائران به شهرها فراهم می شود و توانستند 600 زائر گلستانی با قیمت مصوب به شهرهای خود برگردند.

,

حجت الاسلام گرزین می گوید: آیت الله رئیسی نگاه ویژه ای به فرهنگ دارند و سلسله جلسات ویژه با اصحاب فرهنگ و سازمان فرهنگی و تبلیغات اسلامی برگزار کرده و انتظار است که تحول ویژه ای در این بخش اتفاق بیفتد.

,

وی افزود: با روی کار آمدن آیت الله رئیسی کارآمدی نظام سیاسی برای مردم و جهان بیش از گذشته ثابت شده است و اگر به توان داخلی توجه شود و سرمایه عظیم انسانی و اجتماعی به گردشگ در بیاید قطعا بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
تماس فردی ناشناس با دفتر ریاست جمهوری مورد رسیدگی قرار گرفت و در زمانی که ترمینال مشهد در ایام شهادت امام رضا(ع) توان سرویس به زائران را نداشت با پیگیری‌های نهاد ریاست جمهوری ۶۰۰ زائر گلستانی توانستند به شهرهای خود برگردند.