سازوکارهای لازم برای پیگیری مصوبات سفر پیش‌بینی شده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز بعد از ورود به فرودگاه زنجان  در تشریح اهداف سفر خود به زنجان اظهار کرد: انجام این سفر که توفیق محسوب می‌شود باید زودتر از این انجام می‌شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئیس‌جمهور پایتخت شور و شعور حسینی بودن را که بسیار هم ارزشمند است از صفات زنجان و زنجانی‌ها دانست و افزود: زنجان استان مفاخر بسیاری از علما، دانشمندان و فلاسفه نامداری است که نه فقط در ایران بلکه نامشان در جهان بلند است.

,

وی تصریح کرد: نام سرداران استان زنجان که به دفاع از وطن مشهور هستند در جهان می‌درخشد.

,

آیت‌الله با اشاره به ظرفیت استان زنجان در کشاورزی، صنعتی و معدن افزود: زنجان ظرفیت‌هایی از جمله در بخش نیروی انسانی دارد که باید از آن‌ها استفاده بهینه شود.

,

رئیس‌جمهور با بیان اینکه به برکت جمهوری اسلامی کارهای خوبی در استان زنجان انجام شده است، ادامه داد: اما بین اقداماتی که انجام شده و اقداماتی که باید انجام شود فاصله وجود دارد. که  امیدوارم در این سفر بخشی از کمبودها جبران شود.

,

وی به برنامه‌ریزی انجام شده برای سفر اشاره و تصریح کرد: با همراهی مسؤولان استان از جمله نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان مجلس جلساتی برگزار و مسائل بررسی خواهد شد و سازو کاری برای مشکلات پیش‌بینی خواهد شد.

,

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه حل برخی مشکلات جزو مصوبات سفر خواهد بود، افزود: سازوکارهایی برای پیگیری مصوبات سفر پیش‌بینی شده است.

,

رئیس‌جمهور با عذرخواهی از مردم زنجان که به خاطر شرایط کرونایی نمی‌تواند در جمع آن‌ها حضور داشته باشد، گفت: من هرساله به اعتبار امام حسین (ع) در جمع مردم زنجان حضور می‌یافتم که در حال حاضر چنین امکانی فراهم نیست.

,

دیدار با مردم، بازدید از صنایع و برگزاری جلسه با نخبگان و همچنین شورای اداری و در نهایت نشست خبری با خبرنگاران از جمله برنامه‌های سفر رئیس‌جمهور به زنجان است.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
رئیس‌جمهور با بیان اینکه حل برخی مشکلات جزو مصوبات سفر خواهد بود، افزود: سازوکارهایی برای پیگیری مصوبات سفر پیش‌بینی شده است.