«جوانان بسیجی» پیش‌بران بیانیه گام دوم انقلاب در عرصه آبادانی هستند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در پیامی به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: «بسیج شجره طیبه و از الطاف خفیه الهی و لشکر مخلص خداست که پهنای آن به گستردگی تمام مظلومان و ستم دیدگان عالم است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
نهاد مقدس بسیج در طول دوران پرافتخار انقلاب اسلامی (دوران هشت سال دفاع مقدس، دفاع از ارزش ها، مقابله با معاندان و فتنه گران، در حوادث گوناگون مثل سیل و زلزله و همچنین بیماری منحوس کرونا) همیشه در صحنه حاضر بوده و به عنوان بازوی توانمند ولایت در مسیر تعالی و پیشرفت کشور تلاش بی وقفه و اثرگذاری داشته است. 
,
 
,
این نهاد مقدس هم اکنون به عنوان یک الگوی موفق در سایر بلاد اسلامی مورد استفاده قرار گرفته و به همین خاطر مورد غضب و عناد و هجمه مستکبران عالم قرار می گیرد.
,
 
,
تفکر و مدیریت بسیجی حلقه گمشده امروز در بخشهای مختلف است. تفکر و مدیریتی که هرجا وارد شده راه را برای حل مشکلات گشوده و افتخار و اقتدار آفریده است. 
,
 
,
اکنون این الگوی نجات بخش فراروی همگان قرار دارد.
,
 
,
امروز جوانان بسیجی به عنوان پیشبران بیانیه گام دوم انقلاب امروز هم در عرصه سازندگی و آبادانی و هم جهاد تبیینی، نهایت تلاش خود را نموده و دشمن را در رسیدن به اهداف شوم و استکباری خود ناکام خواهند گذاشت.
,
 
,
سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با تبریک هفته بسیج به تمام بسیجیان سلحشور و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی و جبهه مقاومت و سید الشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی و تاسی از فرهنگ و تفکر بسیجی و با تربیت پلیس مکتبی در تراز نظام و انقلاب اسلامی در دفاع از ارزش ها و حفظ دستاوردهای نظام و آرمان های انقلاب از هیچ کوششی دریغ نکرده تا این انقلاب و میراث شهدا توسط سکاندار جانباز و بسیجی فرماندهی معزز کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه ای عزیز به دست صاحب اصلی اش حضرت بقیه الله اعظم برسد. انشاالله».
,
 
,
انتهای پیام/
]
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در پیامی فرارسیدن هفته بسیج را گرامی داشت و گفت: «جوانان بسیجی» پیش‌بران بیانیه گام دوم انقلاب در عرصه آبادانی هستند.