دولت تمام تلاش خود را برای برگرداندن امید به جامعه بکار گرفته است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حسن بیگدلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: آیت‌الله رئیسی از نظر شخصیت حقیقی فردی کریم النفس و پاک بوده و کسی نتوانست خرده‌ای به زندگی ایشان بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه دولت تلاش می‌کند دولت پاک و کار آمدی را تشکیل داده و مشکلات مردم را مرتفع کند، افزود: اقدامات رئیس جمهور در بحث توجه به سلامت مردم، مبارزه با بیماری کرونا و گسترش واکسیناسیون در کشور امید را در مردم ایجاد کرده است که تا این ویروس منحوس از جامعه ما برچیده شود.
,
 
,
این مسئول با اشاره به کسری 450 هزار میلیارد تومانی بودجه و هزینه شدن 8 میلیارد دلار برای کالاهای اساسی در دولت قبل، یادآور شد: دولت جدید باید با این نداری‌ها باید کشور را اداره کند که این امر سختی‌های خاص خود را دارد.
,
 
,
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: تعامل دولت با دنیا به ویژه منطقه شرق و خاورمیانه و احیای مذاکرات به نفع مردم نشان می‌دهد که دولت تلاش دارد امید را به جامعه برگرداند.
,
 
,
حجت‌الاسلام بیگدلی خاطرنشان کرد: سفرهای استانی و حضور شبانه روزی در کنار مردم و عدم تعطیلی در روزهای جمعه و تعطیلات نشان می‌دهد که دولت می‌خواهد آلام مردم را تسکین دهد.
,
 
,
وی با بیان اینکه در حال حاضر مردم با سختی‌های بسیاری از جمله تورم مواجه هستند اما رفع مشکلات یک شبه حاصل نخواهد شد، افزود: مردم انتظار دارند امید ایجاد شده در جامعه استمرار یافته و نتیجه اقدامات در سفره آنها احساس شود.
,
 
,
این مسئول ادامه داد: در حال حاضر دولت با فشارهای اقتصادی، تحریم، کسری بودجه بودجه و فشار کرونا مواجه هست که باید فرصت کافی به دولت برای حل مشکلات را داد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
حجت‌الاسلام حسن بیگدلیT مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: تعامل دولت با دنیا به ویژه منطقه شرق و خاورمیانه و احیای مذاکرات به نفع مردم نشان می‌دهد که دولت تلاش دارد امید را به جامعه برگرداند.