ارسال سیزدهمین محموله کمک‌های بشردوستانه ایران به افغانستان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «ندا محمد ندیم» فرمانده پلیس ولایت «ننگرهار» با «مجید صادقی دولت‌آبادی» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در «جلال‌آباد» دیدار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
براساس بیانیه منتشر شده توسط دفتر مطبوعاتی ولایت ننگرهار، این دیدار در فرودگاه ننگرهار درباره کمک‌های بشردوستانه ایران به مردم افغانستان برگزار شد.
,
 
,
بیانیه می‌افزاید: قرار است یک هواپیمای حامل کمک‌های بشردوستانه از ایران به زودی وارد فرودگاه ننگرهار شود و این کمک‌ها به خانواده‌های شهدا و زخمی‌شدگان توزیع شود.
,
 
,
روزهای گذشته نیز، «سید حسن مرتضوی» معاون سفیر کشورمان در افغانستان گفت که دوازدهمین محموله از کمک‌های ایران در اختیار مردم افغانستان قرار گرفته است.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد که مقام معظم رهبری بر ادامه کمک‌های انساندوستانه جمهوری اسلامی ایران به مردم مظلوم افغانستان تاکید دارند.
,
 
,
مرتضوی همچنین خاطرنشان کرد کمک‌های انساندوستانه جمهوری اسلامی از حدود 3 ماه گذشته که افغانستان نیز شاهد تحولاتی بوده است، به مردم این کشور ادامه دارد.
,
 
,
معاون سفیر ایران در کابل تصریح کرد که کمک‌های جمهوری اسلامی به ویژه پس از حملات تروریستی در ولایت‌های قندوز و قندهار افزایش داشته است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
فرمانده پلیس ننگرهار اعلام کرد که سیزدهمین محموله کمک‌های بشردوستانه ایران به مردم افغانستان بزودی به این ولایت می‌رسد.